....

....

Κέρκυρα: Άνοιξαν και πέταξαν τον απινιδωτή έξω από την Εθνική τράπεζα.


Εικόνες που δεν μας τιμούν κατέγραψε ο φακός πολιτών χτες το βράδυ έξω από την Εθνική Τράπεζα.

Άγνωστος ή άγνωστοι άνοιξαν και πέταξαν τον απινιδωτή έξω από την Εθνική τράπεζα. Ο συγκεκριμένος απινιδωτής είχε τοποθετηθεί από τον Εμπορικό σύλλογο σε συνεργασία με το ΕΚΑΒ.

corfutvnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.