....

....

Ξανά πατερίτσα της ΝΔ και για την απαγόρευση των διαδηλώσεων! Πως παρουσίασε η Φώφη Γεννηματά την μεγάλη “κωλοτούμπα” του ΚΙΝΑΛ και τη νέα στήριξη σε Μητσοτάκη: «Αλλάξαμε ριζικά το αντιδημοκρατικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης»…

Ξανά πατερίτσα της ΝΔ το ΚΙΝΑΛ με υπογραφή της Φώφης Γεννηματά. Και στην ούγια να γράφει … “χουντονόμος” Χρυσοχοίδη!

Την απαγόρευση των διαδηλώσεων που φερνει το χουντικής προέλευσης νομοσχέδιο του προερχόμενου από το “εκσυγχρονιστικό” ΠΑΣΟΚ υπουργού του Μητσοτάκη, Μιχ. Χρυσοχοίδη, θα ψηφίσει τελικά και με τα δύο χέρια, η “κληρονόμος” του κόμματος του Ανδρέα Παπανδρέου, κ Φώφη Γεννηματά…

Η κ Γεννηματά προσπάθησε να “χρυσώσει” το χάπι της υπερψήφισης από τον χώρο που κάποτε συμβόλιζε το αντιχουντικό μέτωπο των δημοκρατικών δυναμεων, του χουντικής κοπής και προέλευσης νομοσχεδίου που βάζει πάλι γυψο στις ατομικές και συνδικαλιστικές ελευθερίες των πολιτών, κρυπτόμενη πίσω από τις προσυμφωνημενες αλλαγές της κυβέρνησης, με βάση τα δήθεν αιτήματα του εκπροσώπου του ΚΙΝΑΛ στην συζήτηση του Γ. Καμίνη, μεθόδευση πάντως που είχε ουσιαστικά αποκαλύψει από το Σάββατο ο βουλευτής Θεσσαλονίκης του ΚΙΝΑΛ κ Χάρης Καστανιδης.

“Με την καθοριστική παρέμβασή μας, αλλάξαμε ριζικά το αντιδημοκρατικό Νομοσχέδιο της Κυβέρνησης, που απαγόρευε, ουσιαστικά, τις διαδηλώσεις.

Από τις θεσμικές εγγυήσεις, κερδισμένοι είναι οι πολίτες.”,
σημειώνει στο απολογητικό της σημειωμα η κ Γεννηματά που μετατρέπει για μια ακόμα φορά το ΚΙΝΑΛ στην πράσινη συνιστώσα της Ακροδεξιάς…. Παράλληλα με περίσσιο θράσος χαρακτηρίζει λαικισμό όσους αντιτιθενται στην περιστολή και συρρικνωση της Δημοκρατίας και της ελευθερίας των πολιτών! Δηλαδή όλα τα αριστερά κόμματα ( ΣΥΡΙΖΑ-ΜεΡΑ25-ΚΚΕ) αλλά και τη συντριπτική πλειοψηφία πολιτών, εργαζόμενων και συνδικαλιστικών οργανισμών που σηκώνουν τείχος αντίστασης στα σχεδια ακροδεξιών μηχανισμών…


Δήλωση Φώφης Γεννηματά, Προέδρου του Κινήματος Αλλαγής
Με την καθοριστική παρέμβασή μας, αλλάξαμε ριζικά το αντιδημοκρατικό Νομοσχέδιο της Κυβέρνησης, που απαγόρευε, ουσιαστικά, τις διαδηλώσεις. Ήθελε ανοιχτό το κέντρο αλλά οδοφράγματα στις πορείες.

Άλλο ρύθμιση και κανόνες και άλλο κατάργηση συνταγματικών δικαιωμάτων, που για μας είναι αδιαπραγμάτευτα.

Από τις θεσμικές εγγυήσεις, κερδισμένοι είναι οι πολίτες. Γιατί επιπλέον, η μετωπική σύγκρουση που στήθηκε και στο θέμα αυτό θα οδηγούσε σε νέες βίαιες συγκρούσεις στο πολύπαθο κέντρο της Αθήνας. Ψηφίζουμε επί της αρχής το νέο πια νομοσχέδιο και παλεύουμε για περαιτέρω βελτίωση.

Δημιουργική αντιπολίτευση απέναντι στη συντήρηση και τον λαϊκισμό.

thefaq.gr

1 σχόλιο:

  1. Έτσι!
    Για να διαλύονται οι αυταπάτες ορισμένων και να αναδεικνύονται οι κουτοπονηριές ορισμένων άλλων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.