....

....

Η εμπειρία του κορωνοϊού στην οικογένεια της Στέλλας Πατρίκη

Η εμπειρία του κορωνοϊού στην οικογένεια της Στέλλας Πατρίκη 

Πως ο γαμπρός της και η κόρη της νόσησαν βαριά - H «μετάβαση» από τη ζωή στο θάνατο και αντίστροφα


Μέσα σε αυτό το κλίμα, η κα Στέλλα Πατρίκη περιέγραψε στην πρωινή ενημερωτική εκπομπή του Team FM «Πρώτη Γραμμή» πως έζησε η ίδια και η οικογένεια της τον κορωνοϊό, τις πρώτες κιόλας μέρες της «παρουσίας» του στην Ελλάδα.

Η κόρη της και ο γαμπρός της, γιατροί και οι δύο σε νοσοκομείο της Αθήνας, νόσησαν και μάλιστα ο γαμπρός της διασωληνώθηκε για 45 μέρες. Οι γιατροί δεν είχαν δώσει ελπίδες για να ζήσει ο άνθρωπος αυτός, όμως μετά από δύο περίπου μήνες αποσωληνώθηκε, έχοντας ξεφύγει από τον κίνδυνο, όμως μέχρι σήμερα – από τις αρχές Μαρτίου που νόσησε – εξακολουθεί να ζει τις συνέπειες της νόσου. Τόσο ο ένας από τους εγγονούς της, όσο και η ίδια νόσησαν, παρότι για την ίδια τα τέστ ήταν αρνητικά, όμως η πιο σοβαρή κατάσταση ήταν αυτή της κόρης και του γαμπρού της. Περιέγραψε γλαφυρά, ακόμα και με μακάβριο τρόπο την πραγματικότητα που έζησε και δήλωσε πως η ίδια πλέον ζει με τον καθημερινό φόβο για τον εαυτό της, αλλά και για τους ανθρώπους που αγαπάει.

«Ο γαμπρός μου συνήλθε κάποια στιγμή, βγήκε από τη μονάδα μετά από 45 μέρες, 27 κιλά πιο αδύνατος με μία μικρή άνοια και να μην μπορεί να περπατήσει. Μέχρι και τώρα ταλαιπωρείται. Είναι μία αρρώστια πάρα πολύ άσχημη. Δεν το έχουμε καταλάβει εδώ. Βλέπω τον κόσμο που βγαίνει, μπαίνει στα σούπερ μάρκετ, αγκαλιάζονται, φιλιούνται, οι καφετέριες είναι γεμάτες… Ο γαμπρός μου τώρα που έχει συνέλθει και είναι καλά, μου λέει ότι είναι από τις χειρότερες ασθένειες των τελευταίων 100 χρόνων», λέει η κα Πατρίκη, που πρόσθεσε πως «το έζησα πάρα πολύ έντονα και όταν κάναμε τα αντισώματα, βγήκαμε όλοι θετικοί».

Η ίδια συνεχίζει: «Χρειαστήκαμε πράγματα και δεν μπορούσαν να μας τα φέρουν οι συγγενείς μας. Μας τα έφερναν και τα κρεμούσαν στην πόρτα. Το έζησα επί τρεισήμισι μήνες. 

Ο μικρός ζητούσε την μαμά του και τον μπαμπά του, όταν ήρθε ο ψυχολόγος για να τον ενημερώσει ότι ο μπαμπάς του δεν είναι καλά, έκλαιγε, τον ζητούσε και μετά έλεγε αν ο κορωνοϊός θα τον πάρει τον μπαμπά; 

Όταν μας πήραν και μας είπαν ότι ο Γιώργος αποσυνδέεται αύριο και κάντε διαδικασίες, πήρα τηλέφωνο ένα γραφείο τελετών να ρωτήσουμε πώς να το διαχειριστούμε και μας είπαν: “δεν θα κάνετε τίποτα. Δεν θα πάρουμε ούτε ρούχα ούτε τίποτα. Δεν θα έρθετε. Αν έρθει κάποιος θα είναι η γυναίκα του και αν έχει πολλά παιδιά, ένα παιδί. Ο ιερέας σε απόσταση και ο άνθρωπος μπαίνει σε σακούλες για να θαφτεί. Αυτό ήταν από τις χειρότερες στιγμές, γιατί η γυναίκα του και ο μεγάλος γιος δεν μπορούσαν να το πιστέψουν. Δεν μπορούσαμε να διανοηθούμε ότι ένας άνθρωπος θα έφευγε σαν το σκυλί”. Αυτά πρέπει να σκέφτονται όλοι».

«Δεν συνειδητοποιούμε τη σοβαρότητα της κατάστασης. Δεν φοβόμαστε. Νομίζουμε ότι είναι μία γρίπη, αλλά δεν είναι γρίπη, και εξελίσσεται πολύ γρήγορα», λέει ακόμα η κα Πατρίκη, που περιγράφει τα συμπτώματα που έζησαν οι δικοί της άνθρωποι: «Ο κορωνοϊός προκαλεί πολύ υψηλούς πυρετούς, έντονη δύσπνοια, πολύ βήχα, κρυάδες, δεν έχεις γεύση και οσμή», λέει και τονίζει πως πλέον ζει με έναν μόνιμο φόβο.

«Ας προσέξουμε τους εαυτούς μας, τους γείτονες μας, τα παιδιά μας και μη λέμε βήχω λίγο και είναι κρύωμα. Ψάξτε το, αν μπορείτε να κάνετε το τεστ, κάντε το.  Πρέπει να τα προσέχουμε όλα. Δεν μπορούμε να κάνουμε αστεία. Όπως κάποιος που μου είπε πως …εμάς στο Ρέθυμνο δε μας πιάνει, γιατί έχουμε λέει την τσικουδιά».

«Ζω πλέον με τον φόβο, μην κολλήσουν ξανά τα παιδιά μου, οι φίλοι μου, ο αδερφός μου, που είναι σε ομάδα υψηλού κινδύνου. Έχει αλλάξει πλέον την ζωή μου. Προσέχω πια πολύ περισσότερο. Πριν γίνει αυτό, δεν πρόσεχα καθόλου. Τώρα προσέχω και πλέον φωνάζω πάρα πολύ σε όλους να προσέχουν κι αυτοί», κατέληξε.

goodnet.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.