....

....

Θετικός στον κορονοϊό

Συνεχίζει να νοσεί ασυμπτωματικά από κορονοϊό covid 19 ένας από τους τρεις πρόσφυγες και μετανάστες που διαμένουν στη δομή στα Μεγάλα Θέρμα της βόρειας Λέσβου και είχαν βρεθεί θετικοί πριν 15 μέρες

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 12/7/2020

Θετικός στον κορονοϊό

Τα αποτελέσματα των εξετάσεων στα οποία υποβλήθηκαν μετανάστες και πρόσφυγες που διαμένουν στη δομή της καραντίνας στα Μεγάλα Θέρμα της βόρειας Λέσβου έγιναν γνωστά σήμερα το πρωί.

Θετικός αλλά ασυμπτωματικός παραμένει ένας στους τρεις που είχαν βρεθεί θετικοί πριν 15 περίπου μέρες και περιλαμβάνονται στην ομάδα προσφύγων και μεταναστών που είχαν διασωθεί από σκάφος του Λιμενικού Σώματος στις 14 Ιουνίου και μεταφέρθηκαν στο λιμάνι της Πέτρας.

Στο σύνολο της η δομή τέθηκε σε 14ημερη καραντίνα.

stonisi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.