Δράμα…
«Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη κατάντησε τον ελληνικό τουρισμό δράμα!». Αυτό υποστηρίζει ούτε λίγο ούτε πολύ η τομεάρχης Τουρισμού της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ Κατερίνα Νοτοπούλου, που δανειζόμενη την αξέχαστη ατάκα της Αλίκης Βουγιουκλάκη «άλλος με τη βάρκα μας;», κατηγορεί τον Χάρη Θεοχάρη ότι μπερδεύει φανερά την κρουαζιέρα με την «Μανταλένα».
Λαμβάνοντας υπόψη την αυστηροποίηση των υγειονομικών μέτρων αλλά και τη διαφήμιση του ανοίγματος της κρουαζιέρας από τον υπουργό Τουρισμού με αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα, η πρώην υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ αναρωτιέται αν πρόκειται για άλλο ένα φιάσκο μετά από αυτό με τα υγειονομικά πρωτόκολλά που δόθηκαν μία μέρα πριν από το άνοιγμα του Τουρισμού και παραμένουν ακόμα ασαφή. «Ο Υπουργός Τουρισμού για λόγους εντυπωσιασμού καλλιεργεί ψεύτικες ελπίδες πως η κρουαζιέρα μπορεί να ξεκινήσει μέσα σε 4 ημέρες! Του διαφεύγει προφανώς πως απαιτείται μεγάλος χρόνος προετοιμασίας για πληρώματα και εταιρείες, ενώ μέχρι στιγμής μετρούμε μόνο ακυρώσεις αντί για ανακοινώσεις έναρξης δρομολογίων», σημειώνει η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, καταλήγοντας ότι «δυστυχώς, η επαφή του κ. Θεοχάρη με τον τουρισμό συμπυκνώνεται στην παροιμιώδη φράση του: “Ο κορονοϊός μπορεί να έχει και θετική επίπτωση στον τουρισμό”»…
matrix24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια