Α.Τ. Ομόνοιας: Στην Αμυγδαλέζα 13 κρατούμενοι που βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό

Όλοι οι κρατούμενοι που θα βρίσκονται θετικοί στον κορονοϊό θα μεταφέρονται στο κέντρο κράτησης αιτούντων άσυλο στην Αμυγδαλέζα.
Στην Αμυγδαλέζα μεταφέρονται 13 άτομα, τα οποία κρατούνταν στο αστυνομικό τμήμα Ομονοίας και βρέθηκαν θετικά στον κορονοϊό, μετά τη διενέργεια του σχετικού μοριακού τεστ.
Σημειώνεται ως θετικοί στον κορονοϊό βρέθηκαν 13 από τους 30 κρατούμενους στο αστυνομικό τμήμα Ομονοίας.
Υπενθυμίζεται πως έχει αποφασισθεί όλοι οι κρατούμενοι που θα βρίσκονται θετικοί στον κορονοϊό θα μεταφέρονται στο κέντρο κράτησης αιτούντων άσυλο στην Αμυγδαλέζα, ώστε να μην διασπείρουν τον ιό σε συγκρατούμενους και αστυνομικούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια