....

....

18 έγιναν απόψε οι διασωληνώσεις - Διπλασιάσθηκαν μέσα σε μόλις 9 μέρες



Άνδρας ηλικίας 68 ετών που κατάγεται από τον Αλμυρό και πάσχει από υποκείμενα νοσήματα, μεταφέρθηκε απόψε στη ΜΕΘ για διασωλήνωση, καθώς παρουσίασε επιδείνωση η υγεία του.


Ο 68χρονος νοσηλευόταν στο θάλαμο Αρνητικής Πίεσης του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας. Είναι το τρίτο περιστατικό που νοσηλεύεται στην ΜΕΘ του νοσοκομείου αυτού μέσα σε 3 ημέρες.
Παράλληλα, μεταξύ των κρουσμάτων που ανακοίνωσε σήμερα, στο πλαίσιο της καθημερινής ενημέρωσης, η Περιφέρεια Θεσσαλίας, περιλαμβάνεται και στέλεχος των Ενόπλων Δυνάμεων, στρατιωτικός της 1ης Στρατιάς, ο οποίος βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό.


Οι διασωληνώσεις ήταν 7 στις 30 Ιουλίου, δηλαδή πριν από μόλις 9 ημέρες, που σημαίνει διπλασιασμό των βαριά ασθενούντων σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.