....

....

Και γι αυτήν φταίνε οι νέοι; … Νέα εστία κορονοϊού σε γηροκομείο της Θεσσαλονίκης με 22 κρούσματα



Ενα ακόμα γηροκομείο στη Θεσσαλονίκη μετατρέπεται σε εστία κορονοϊού μετά από αυτό στο Ασβεστοχώρι.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ, 22 άτομα βρέθηκαν θετικά στον κορονοϊό σε οίκο ευγηρίας στον Εύοσμο. Πρόκειται για 15 ηλικιωμένους και 7 άτομα από το προσωπικό.
Υπενθυμίζεται ότι συνολικά έξι τρόφιμοι του οίκου ευγηρίας στο Ασβεστοχώρι έχουν καταλήξει. Στις 12 Αυγούστου εντοπίστηκαν συνολικά 36 θετικά κρούσματα κορονοϊού μεταξύ των ηλικιωμένων και του προσωπικού. Σημειώνεται ότι η Εισαγγελία Θεσσαλονίκης έχει διατάξει τη διενέργεια προανάκρισης προκειμένου να διαπιστωθεί ποιοι εύθυνονται για τα κρούσματα κορονοϊού.
Πηγή: ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.