Κατέληξε κι άλλος τρόφιμος του γηροκομείου στο Ασβεστροχώρι – Στους 233 οι νεκροί
Συγκεκριμένα, όπως έγινε γνωστό, κατέληξε ένας 88χρονος που νοσηλευόταν στο Νοσοκομείο “Παπανικολάου”.
Σύμφωνα με πληροφορίες είχε υποκείμενα νοσήματα ενώ ήταν τρόφιμος του γηροκομείου στο Ασβεστοχώρι της Θεσσαλονίκης.
Σημειώνεται ότι ο ΕΟΔΥ το απόγευμα της Τρίτης ανακοίνωσε 269 νέα κρούσματα κορωνοϊού στη χώρα μας το τελευταίο 24ωρο καθώς και δύο ακόμη νεκρούς.
με πληροφορίες από newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια