Κορονοϊός: Τρίτος θάνατος σε ένα 24ωρο - Στους 239 οι νεκροί στην Ελλάδα

Αυξάνεται η λίστα των νεκρών από την πανδημία του κορονοϊού στην Ελλάδα. Μεταξύ των θυμάτων που γνωστοποιήθηκαν την Παρασκευή συγκαταλέγεται και μεσήλικας δίχως υποκείμενα νοσήματα.
Μεγαλώνει ο κατάλογος των θυμάτων της πανδημίας του κορονοϊού στην Ελλάδα, καθώς μέσα σε 24 ώρες έχουν σημειωθεί τρεις νέοι θάνατοι.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ένας 68χρονος, ο οποίος νοσηλευόταν στην Α' Παθολογική Κλινική του νοσοκομείου Σωτηρία από τις 18 Αυγούστου, άφησε την τελευταία του πνοή τα ξημερώματα της Παρασκευής. Ο άτυχος άνδρας έπασχε από υποκείμενα νοσήματα.
Σήμερα το πρωί κατέληξε και ένας 52χρονος από την περιοχή της Καβάλας, ο οποίος είχε εισαχθεί στη Μονάδα Ειδικών Λοιμώξεων του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης στις 26 Ιουλίου. Ο άνδρας φέρεται να μην έπασχε από υποκείμενα νοσήματα.
Τέλος, την τελευταία της πνοή άφησε σήμερα και μια 85χρονη, η οποία νοσηλευόταν διασωληνωμένη στη ΜΕΘ του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου της Λάρισας και είχε υποκείμενα νοσήματα.
Κατά τον ανεπίσημο απολογισμό, επομένως, οι νεκροί λόγω Covid-19 στη χώρα ανέρχονται πλέον στους 239. Αργότερα σήμερα ο ΕΟΔΥ αναμένεται να καταμετρήσει τις απώλειες αυτές στο καθημερινό ενημερωτικό δελτίο του.
Σημειώνεται, τέλος, πως ο αρμόδιος οργανισμός ανακοίνωσε χθες 269 κρούσματα κορονοϊού, «ισοφαρίζοντας» το αρνητικό ρεκόρ της Τρίτης 18 Αυγούστου, σε μία ακόμη «δύσκολη» ημέρα για τη συνολική επιδημιολογική εικόνα της χώρας.
Δεν υπάρχουν σχόλια