Στους 88 οι υγειονομικοί με κοροναϊό τον Αύγουστο

Aυξάνεται ο αριθμός των κρουσμάτων στο υγειονομικό προσωπικό της χώρας.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, Μιχάλη Γιαννακό, «οι συνάδελφοι που νόσησαν τον μήνα Αύγουστο ανέρχονται πια στους 88. Νέα περιστατικά έχουμε 1 στο νοσοκομείο Γιαννιτσών, 1 στο νοσοκομείο Μυτιλήνης, 5 στο νοσοκομείο της Νίκαιας και 2 στο νοσοκομείο Μεταξά».
Όπως καταγγέλλει ο πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ οι εργαζόμενοι που βρέθηκαν θετικοί μετά από άδεια (Γιαννιτσά, Νίκαια, Μεταξά) δούλευαν κανονικά έως την έκδοση του αποτελέσματος.
Στην Ελλάδα οι "νεοφιλελεύθεροι" χρηματοδοτούνται από το κράτος. Εμείς... από εσάς ! Στήριξε την ανεξαρτησία του tvxs.gr, κάνοντας κλικ εδώ.
Μάλιστα σε ορισμένα νοσοκομεία, σύμφωνα με τον κ. Γιαννακό, όπως για παράδειγμα στο «Αττικό», πραγματοποιούνται τεστ μόνο σε ορισμένους από αυτούς που επιστρέφουν από άδεια, ανάλογα την περιοχή που πήγαν ή τις εκδηλώσεις που παρευρέθηκαν.
Τα αποτελέσματα εκδίδονται σε δυο ημέρες και υγειονομικοί εργάζονται κανονικά μέχρι εκείνη την ώρα.
tvxs.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια