....

....

Μέθοδος Γκρούεζα

Μέθοδος Γκρούεζα


Εκαναν δεν έκαναν, το μυστήριο ποτέ δεν λύθηκε, ο Παναγούλης σκοτώθηκε, ο Ωνάσης πέθανε λίγο μετά, η Τζάκι πολύ αργότερα, ο Παπαδόπουλος επίσης και τα υπόλοιπα είναι Ιστορία. Ιστορία που ποτέ δεν γράφτηκε, γιατί ποτέ τι έγινε δεν μάθαμε. Μόνο τι απέγινε μάθαμε και ώς εκεί.
Προσωπικά ποτέ δεν με πολυένοιαξε ποιος σκότωσε τον Παναγούλη. Η πορεία της Ιστορίας μετά - αυτή με προβλημάτιζε. Που τόσα χρόνια πέρασαν και οι περισσότεροι κάνουν πως δεν βλέπουν πού αυτή οδήγησε και τι φορά πήρε.
Παρόμοια μέθοδος, παρόμοια αποτελέσματα, σε ίσως όχι και τόσο παρόμοιες καταστάσεις, σίγουρα όχι παρόμοιους ανθρώπους αλλά η μέθοδος, μέθοδος. Χτυπάμε, συγκαλύπτουμε, πείθουμε (πείθουμε;), κερδίζουμε. Πάντα κερδίζουμε και μάλιστα πολλά.
«Δεν αφήνουν ούτε τη γειτόνισσα να 'ρθει για καφέ» λέει τις προάλλες κύριος που νοίκιαζε δωμάτια στην περιοχή. «Μόνο όσοι μένουν εδώ επιτρέπεται. Λόγω κορονοϊού». Την ίδια στιγμή, στην ίδια περιοχή, ο δήμαρχος ενορχηστρώνει την κατασκευή εργοστασίου RDF - ενός πολύ επικίνδυνου καυσίμου. Ηδη, εξαιτίας της καύσης του από άλλο εργοστάσιο που υπάρχει στην πόλη, βρομάει ο τόπος. Και δεκάδες πεθαίνουν από καρκίνο του εγκεφάλου. «Μεγάλη μίζα. Πολλά τα λεφτά» ψιθυρίζουν. «Να δεις που θα φύγει νύχτα με το χρήμα κι εμείς θα μείνουμε εδώ για να πεθάνουμε». Εν τω μεταξύ, κανείς δεν παραδέχεται ότι τον ψήφισε. Αόρατοι οι ψηφοφόροι. Η κυβέρνηση ξέρει. Συγκαλύπτει. Κερδίζει. Κατά τ' άλλα, να μην πιει καφέ η γειτόνισσα τη μάρανε.
Δεν μας ήρθε απ' τα εξωτερικά, δεν προέρχεται από μυστικές υπηρεσίες, ο ελληνικός κινηματογράφος την ανέδειξε και η ελληνική κοινωνία την κατοχύρωσε. Είναι αλάνθαστη. Είναι διαχρονική. Είναι η Μέθοδος Γκρούεζα! Για δημαρχέους, μητσοταρχέους και λοιπούς λωποδυταρέους.
Ειδικά σεμινάρια, καθημερινά στις ειδήσεις των 8. Αν και κάτι μού λέει πως όλοι μας έχουμε ήδη αποφοιτήσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.