....

....

Στο ΑΧΕΠΑ το τελευταίο θύμα του νέου κορονοϊού

Στο ΑΧΕΠΑ το τελευταίο θύμα του νέου κορονοϊού

Τη μάχη με τον νέο κορονοϊό έχασε το πρωί της Τρίτης ένας 69χρονος που νοσηλευόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του ΑΧΕΠΑ.
Ο άνδρας είχε περάσει παλαιότερα πνευμονία, ενώ έπασχε από δυσλιπιδαιμία και υποθυρεοειδισμό.
Ο συνολικός αριθμός των νεκρών από Covid-19 στη χώρα, ανέρχεται πλέον σε 243.
Πλέον, το σύνολο των επιβεβαιωμένων μολύνσεων στη χώρα ανέρχεται σε 8.819 (ημερήσια μεταβολή +2.0%) εκ των οποίων 1.886 (21,4%) θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό, 4.009 (45,5%) είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα και τα υπόλοιπα δεν σχετίζονται ούτε με ταξίδι ούτε με άλλο γνωστό κρούσμα ή είναι ακόμα υπό διερεύνηση.
Δυστυχώς, η πορεία των μολύνσεων δεν ήταν ανάλογη τις προηγούμενες μέρες. Η κατακόρυφη άνοδος των κρουσμάτων τον Αύγουστο έχει θορυβήσει τις αρχές που επαναφέρουν (δύο φορές την εβδομάδα) το «δίδυμο» Χαρδαλιά – Τσιόδρα, αρχής γενομένης από σήμερα το απόγευμα, όπου τον κορυφαίο λοιμωξιολόγο, που απουσιάζει, αντικαθιστά ο επίσης έγκριτος συνάδελφός του Γκίκας Μαγιορκίνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.