Δυο κρούσματα με το καλημέρα
Στα 42 τα κρούσματα του κορονοϊού τις τελευταίες 12 μέρες
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 24/8/2020

Με το καλημέρα δυο κρούσματα κορονοϊού στην πόλη της Μυτιλήνης. Και τα δυο διαγνώσθηκαν στο Νοσοκομείο της Μυτιλήνης όπου προσήλθαν με συμπτώματα της νόσου!
Ο αριθμός των ασθενών που διαγνώσθηκαν από τις 12 Αυγούστου που ξεκίνησε το κύμα της πανδημίας που εκδηλώνεται κυρίως στην πόλη της Μυτιλήνης ανέρχεται πλέον στους 42!
Δεν υπάρχουν σχόλια