....

....

Δυο κρούσματα με το καλημέρα

Στα 42 τα κρούσματα του κορονοϊού τις τελευταίες 12 μέρες

 Από το NEWSROOM Δημοσίευση 24/8/2020

Δυο κρούσματα με το καλημέρα

Με το καλημέρα δυο κρούσματα κορονοϊού στην πόλη της Μυτιλήνης. Και τα δυο διαγνώσθηκαν στο Νοσοκομείο της Μυτιλήνης όπου προσήλθαν με συμπτώματα της νόσου!
Ο αριθμός των ασθενών που διαγνώσθηκαν από τις 12 Αυγούστου που ξεκίνησε το κύμα της πανδημίας που εκδηλώνεται κυρίως στην πόλη της Μυτιλήνης ανέρχεται πλέον στους 42!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.