Θετικός στον κορονοϊό και ο Διοικητής του Νοσοκομείου Κιλκίς

Ασυμπτωματικός αλλά θετικός βρέθηκε και ο Διοικητής του Νοσοκομείου Κιλκίς έπειτα από την επιστροφή του από τις διακοπές
Θετικός βρέθηκε και ο διοικητής του Νοσοκομείου Κιλκίς ο οποίος μετά το τέλος των διακοπών του υπεβλήθη σε εργαστηριακό έλεγχο για τον νέο κορονοϊό. Παρότι δεν είχε κανένα σύμπτωμα, υπεβλήθη σε τεστ όπως προβλέπει σχετική εγκύκλιος του υπουργείου Υγείας.
Η ανακοίνωση του Νοσοκομείου Κιλκίς την οποία υπογράφει ο ίδιος ο διοικητής έχει ως εξής:
Στο πλαίσιο μοριακού ελέγχου PCR που πραγματοποιείται σε υγειονομικούς υπαλλήλους που επιστρέφουν από άδεια σύμφωνα με οδηγία του Υπουργείου Υγείας και της Υγειονομικής Περιφέρειας, ο Διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Κιλκίς όντας πλήρως ασυμπτωματικός και προτού επιστρέψει στα καθήκοντά του διαγνώστηκε θετικός SARS-COV-2. Ως εκ τούτου ο Διοικητής θα απουσιάσει από τα καθήκοντά του για το χρονικό διάστημα που θα βρίσκεται σε κατ΄ οίκον νοσηλεία. Τα καθήκοντά του θα εκτελεί ο Αναπληρωτής Διοικητής του Διασυνδεόμενου Νοσοκομείου.
Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ Γ.Ν. ΚΙΛΚΙΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΝΔΡΙΤΣΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΝΔΡΙΤΣΟΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια