....

....

Φανταστείτε να το είχε πει Υπουργός Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ εν ώρα πανδημίας! Κικίλιας: Το «τεστ σε όλους» είναι ανάλογο με το «εύχομαι ειρήνη σε όλον τον κόσμο»




Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.