• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ekabsfika

....

....
    • ΕΚΑΒ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΚΙΤΣΑ
    • ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΔΗΜΟΣΙΟ
    • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • _ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
    • _ΑΕΡΟΔΙΑΚΟΜΙΔΕΣ
    • _ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ
    • _ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
    • _ΑΝΑΚΟΠΗ
    • _ΑΠΟΨΕΙΣ
    • _ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΑ
    • _ΑΣΤΕΙΑ
    • _ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ
    • _ΓΕΓΟΝΟΤΑ
    • _ΔΙΑΣΩΣΤΗΣ
    • _ΔΙΕΝΘΗ
    Home / Δημοσιογράφοι / Ελληνοτουρκικά / Τουρκία / Βασίλης Σκουρής: Δημοσιογράφοι, ένοχοι ή… βλάκες;

    Βασίλης Σκουρής: Δημοσιογράφοι, ένοχοι ή… βλάκες;

    George M Αυγούστου 16, 2020 0
    Βασίλης Σκουρής: Δημοσιογράφοι, ένοχοι ή… βλάκες;EUROKINISSI
    Βασίλης Σκουρής Βασίλης Σκουρής  Κυριακή, 16 Αυγούστου 2020 - 15:33
    «Το Έθνος πρέπει να θεωρεί εθνικό ό,τι είναι αληθές», έγραφε ο εθνικός μας ποιητής Διονύσης Σολωμός, θα το …καταργήσουμε και αυτό για μια κομματικές σκοπιμότητες;

    Κάποτε, με αφορμή το περιβόητο σκάνδαλο Κοσκωτά, ο μακαρίτης Κίτσος Τεγόπουλος έθεσε (σε …συνέχειες) ένα ερώτημα για συγκεκριμένους πολιτικούς και κρατικούς αξιωματούχους: «Ένοχος ή βλαξ;».
    Το ερώτημα έμεινε στην ιστορία, αισθάνομαι δε ότι αφορά και πολλούς από εμάς τους δημοσιογράφους, για πολλά θέματα, τελευταία όμως για το τι μεταδίδουμε για την ελληνοτουρκική κρίση!
    Και δεν αναφέρομαι μόνο στα του προηγούμενου διαστήματος ότι «ο Ερντογάν είναι απομονωμένος», ότι «απόφαση είναι να βουλιάξουμε όποιο πολεμικό ή ερευνητικό τούρκικο πλοίο εισέλθει στην ελληνική υφαλοκρηπίδα», ότι «το Καστελλόριζο δεν θα εξαιρεθεί από τυχόν συμφωνία με την Αίγυπτο» (θυμάστε τι άκουσε πρόσφατα ο Χρήστος Ροζάκης), ότι «έχουμε την πλήρη στήριξη όλων των εταίρων μας» κοκ! Θα σταθώ στα τελευταία:
    -Το έκτακτο Συμβούλιο υπουργών Εξωτερικών της ΕΕ δεν έγινε μόνο κατόπιν του αιτήματος του Νίκου Δένδια, αλλά και για να αντιμετωπιστούν θέματα όπως η Λευκορωσία, η Βενεζουέλα κλπ. Εμείς, πάντα στην πλειοψηφία μας και κυρίως τα κυρίαρχα μέσα, το αγνοήσαμε και δώσαμε στους πολίτες την εντύπωση ότι η ΕΕ αγωνιά για την Ελλάδα. Ότι «το ζητήσαμε και η Ευρώπη ανταποκρίθηκε» αμέσω! «Ένοχοι ή βλάκες;», που θα αναρωτιόταν και ο μακαρίτης ο Κίτσος;
    -Το έκτακτο Συμβούλιο υπουργών Εξωτερικών, όμως, δεν εξελίχθηκε όπως το περιμέναμε. Σημαντικότατοι εταίροι μας, με επικεφαλής το Βερολίνο, αλλά και χώρες κλειδιά του ευρωπαϊκού νότου, όπως η Ιταλία και η Ισπανία, μπλόκαραν την έγκριση του ελληνικού σχεδίου καταδίκης της Τουρκίας που κατέθεσε η Αθήνα, με το Βερολίνο να εκφράζει τη δυσαρέσκειά του για την –τμηματική- συμφωνία της Ελλάδας με την Αίγυπτο για τον καθορισμό της ΑΟΖ των δυο χωρών. Σε κανένα δελτίο ειδήσεων δεν έπαιξε το θέμα, μεταδιδόταν η πλήρη στήριξη των εταίρων μας στην Ελλάδα! «Ένοχοι ή βλάκες;», που θα αναρωτιόταν και ο μακαρίτης ο Κίτσος; Αν και εδώ η απάντηση είναι πολύ …ευκολάκι, αν δεν καταλαβαίνεις και τα γεγονότα που μεταδίδουν ξένα πρακτορεία, η ΕΣΗΕΑ σου παίρνει την ταυτότητα που σου έδωσε για να ενημερώνεις αντικειμενικά τον κόσμο!
    (Εξαιρέσεις, βεβαίως, υπήρχαν, όπως πχ ο φίλος μου Νίκος Μελέτης, στο liberal, αλλά και το iEidiseis, που μέρα με την ημέρα κερδίζει την εμπιστοσύνη όλο και περισσότερο αναγνωστών, γιατί ενημερώνει σωστά και δεν υποκύπτει σε κομματικές ή οικονομικές σκοπιμότητες).
    -Επαναλαμβάνουμε συνεχώς πως «λόγω του θορύβου» που κάνουν τα πολεμικά πλοία που συγκεντρώθηκαν στην περιοχή, το «Όρουτς Ρέις» δεν κάνει έρευνες και αποσιωπούμε ότι με το σουλουτσάρισμα του ερευνητικού τουρκικού πλοίου και των πολεμικών που το συνοδεύουν εντός της ελληνικής υφαλοκρηπίδας ο Ερντογάν «γκριζάρει» μεγάλο μέρος της συκεκριμέμης περιοχής! «Ένοχοι ή βλάκες;», που θα αναρωτιούνταν και ο μακαρίτης ο Κίτσος;
    Θα μπορούσα να αναφέρω και πολλά άλλα παραδείγματα, μόνο από το τελευταίο τριήμερο –ίσως κάποια άλλη φορά. Προτιμώ, όμως, να θέσω ορισμένα ερωτήματα:
    -Πιστεύουν κάποιοι ότι με αυτό τον τρόπο, με απόκρυψη και διαστρέβλωση των γεγονότων, βοηθούν τη χώρα; «Το Έθνος πρέπει να θεωρεί εθνικό ό,τι είναι αληθές», έγραφε ο εθνικός μας ποιητής Διονύσης Σολωμός, θα το …καταργήσουμε και αυτό για μια κομματικές σκοπιμότητες;
    Άμεση ενημέρωση τώρα και στο Google News - Ακολουθήστε το iEidiseis.gr στο Google News
    -Μήπως πιστεύουν ότι με αυτό τον τρόπο βοηθούν την κυβέρνηση; Σε βάθος χρόνου ούτε αυτό μπορεί να επιτύχουν, γιατί την κυβέρνηση βοηθάει περισσότερο από τους κόλακες και τους γλύφτες ,όποιος της ασκεί και καλόπιστη κριτική: Κριτική, όχι για κάποιο άλλο κόμμα ή για να ικανοποιούνται επιχειρηματικά συμφέροντα (όπως πχ γινόταν με τη Συμφωνία των Πρεσπών), αλλά και από την πλευρά των συμφερόντων της χώρας και των πολιτών της!
    -Ή, μήπως, πιστεύουν ότι έτσι …προάγουμε τη δημοσιογραφία, όταν όλο και περισσότεροι πολίτες κατατάσσουν τα μέσα ενημέρωσης και τους δημοσιογράφους στην τελευταία θέση της κλίμακας εμπιστοσύνης των πολιτών; Προφανώς, το μόνο που κατορθώνουμε ως δημοσιογράφοι, όσοι δεν είμαστε τρόφιμοι κάποιων συμφερόντων ( η συντριπτική πλειοψηφία, πιστέψτε με, ΔΕΝ είμαστε), είναι να πριονίζουμε και άλλο το κλαδί πάνω στο οποίο καθόμαστε!
    ΥΓ1: Σκέφτηκα και ξανασκέφτηκα πολύ για το εάν θα πρέπει να γράψω αυτό το άρθρο, καθώς σε όλη τη διάρκεια της επαγγελματικής του θητείας αποφεύγω να εντάσσομαι σε ενδο-δημοσιογραφικές διαμάχες. Άλλωστε ουδείς αναμάρτητος σε αυτή τη δουλειά, αν και ποτέ δεν θεωρώ ότι είμαστε όλοι ίδιοι! Τελικά, όμως, κατέληξα ότι αυτή η παρέμβαση στο φιλόξενο iEidiseis θα βοηθήσει στον προβληματισμό των ημερών…
    ΥΓ2: Ποτέ δεν υπήρξα εθνικιστής και πατριδοκάπηλος και ποτέ δεν χρησιμοποίησα τα εθνικά θέματα για μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, ακροαματικότητα ή τηλεθέαση. Αντιθέτως, πάντα πιστεύω πως ο υπερπατριωτισμός ήταν πολιτικά και οικονομικά ένα από τα επικερδέστερα επαγγέλματα στη χώρα μας.
    ΥΓ3: Πάντα ήμουν υπέρ του διαλόγου με την Τουρκία, ακόμα και στις εποχές που οι σημερινοί όψιμοι (δεν αναφέρομαι στους «παραδοσιακούς») υποστηρικτές του σε χαρακτήριζαν περίπου ως …προδότη!
    ieidiseis.gr
    Tags:
    Δημοσιογράφοι Ελληνοτουρκικά Τουρκία
    Μοιραστείτε το!

    Τουρκία

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης ( Atom )

    Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων

    ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ...

    Follow @ekabsfika
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ

    10/recent-posts

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ

    • Tvxs Αποκλειστικό / Στάζι στο Κιλκίς: Παρακολουθούσαν με κρυμμένα μικρόφωνα τους εργαζόμενους!
      Tvxs Team 20 Σεπ. 2025 - 08:28 Εργαστήριο παρακολουθήσεων είχε στηθεί στο κλιμάκιο (τομέα) του  ΕΚΑΒ  στο Κιλκίς. Oι Εκαβίτες ανακάλυψαν τυχ...
    • Παύλος Πολάκης : Συγχαρητήρια στο Εκαβ Θεσσαλονίκης
      Ο Αναπλήρωτής Υπουργός υγείας Παύλος Πολάκης με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook συγχαίρει το ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκη...
    • Πρόεδρος ΕΚΑΒ: "Θα συνεχιστεί η καταβολή της προμήθειας στολής στους εργαζόμενους του ΕΚΑΒ"!!!
      Δυόμιση χρόνια τώρα, από την αλλαγή ηγεσίας στο Υπουργείο Υγείας και στο ΕΚΑΒ, επιχειρείται μια προσπάθεια αποπροσανατολισμού και πα...
    • Νέα παράταση και με μερική ένταξη στα βαρέα και ανθυγιεινά οι νοσηλευτές και διασώστες ΕΚΑΒ από το 2027
      Τι ανακοίνωσε ο υφυπουργός Υγείας 03.06.2026 16:17 Δήμητρα Ευθυμιάδου Σε σίριαλ έχει μετατραπεί η ένταξη των νοσηλευτών και των υπολοίπων υγ...
    • Δικαστική απόφαση-καταπέλτης για το ΕΚΑΒ: Βαρύτατες ευθύνες και αποζημίωση για θάνατο ασθενούς λόγω καθυστέρησης
      Στο σκεπτικό της απόφασης τονίζεται ότι καθυστέρηση 44 λεπτών στέρησε από τον ασθενή πολύτιμο χρόνο για την παροχή των πρώτων βοηθειών 30.05...

    ΑΠΟΨΕΙΣ

    3/ΑΠΟΨΕΙΣ/post-per-tag

    ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

    10/recent-comments

    ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ

    ΝΕΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

    10/recent-posts

    ΑΡΧΕΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

    ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

    3/ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ/post-per-tag

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ

    • Tvxs Αποκλειστικό / Στάζι στο Κιλκίς: Παρακολουθούσαν με κρυμμένα μικρόφωνα τους εργαζόμενους!
      Tvxs Αποκλειστικό / Στάζι στο Κιλκίς: Παρακολουθούσαν με κρυμμένα μικρόφωνα τους εργαζόμενους!
      Tvxs Team 20 Σεπ. 2025 - 08:28 Εργαστήριο παρακολουθήσεων είχε στηθεί στο κλιμάκιο (τομέα) του  ΕΚΑΒ  στο Κιλκίς. Oι Εκαβίτες ανακάλυψαν τυχ...
    • Παύλος Πολάκης : Συγχαρητήρια στο Εκαβ Θεσσαλονίκης
      Παύλος Πολάκης : Συγχαρητήρια στο Εκαβ Θεσσαλονίκης
      Ο Αναπλήρωτής Υπουργός υγείας Παύλος Πολάκης με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook συγχαίρει το ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκη...
    • Πρόεδρος ΕΚΑΒ: "Θα συνεχιστεί η καταβολή της προμήθειας στολής στους εργαζόμενους του ΕΚΑΒ"!!!
      Πρόεδρος ΕΚΑΒ: "Θα συνεχιστεί η καταβολή της προμήθειας στολής στους εργαζόμενους του ΕΚΑΒ"!!!
      Δυόμιση χρόνια τώρα, από την αλλαγή ηγεσίας στο Υπουργείο Υγείας και στο ΕΚΑΒ, επιχειρείται μια προσπάθεια αποπροσανατολισμού και πα...

    Φόρμα επικοινωνίας

    Όνομα

    Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

    Μήνυμα *

    Created By Sora Templates | Distributed By Gooyaabi Templates
    Από το Blogger.