Με λένε Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω
Και εκεί που οι γαλάζιοι, φιλελεύθεροι, αχειραγώγητοι, ελευθερόφρονες κλπ κλπ είχαν αναλωθεί σε κάθε βλακώδες επιχείρημα, για να υποστηρίξουν την μέχρι το πρωί εκφρασμένη κυβερνητική θέση, ότι δηλαδή είναι στην ευθύνη των γονιών η προμήθεια της μάσκας για τους μαθητές, έρχεται η πρωτοβουλία του νέου Μωυσή("ανάγκα"επικοινωνιακή και ο Μωυσής πείθεται) που θέλει την κυβέρνηση να χρηματοδοτεί τους δήμους για να παρέχονται οι μάσκες δωρεάν.Και αμέσως οι ίδιοι άνθρωποι χωρίς ίχνος ντροπής, κάνοντας στροφή 360 μοιρών δοξολοξούν τη νέα κυβερνητική θέση! Ζήτω στο "μη δωρεάν μάσκες", ζήτω "στο δωρεάν μάσκες"..
Δεν υπάρχουν σχόλια