Καστοριά - Εκδήλωση στο Βίτσι (φωτό αρχείου)
Eurokinissi
Δημήτρης Τερζής
Τα τελευταία 20 χρόνια οι όποιες κυβερνήσεις της Δεξιάς απέφευγαν να δώσουν ιδιαίτερη βαρύτητα στην εκδήλωση. Φέτος, με τα ελληνοτουρκικά στην επικαιρότητα η κυβέρνηση φαίνεται ότι αποφάσισε να αλλάξει επίπεδο και να ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ στον εμφύλιο.
Στα τέλη Αυγούστου, όπως κάθε χρόνο, η Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών πραγματοποιεί στο Γράμμο και στο Βίτσι της δική της επέτειο για τον Εμφύλιο. Βέβαια, εξακολουθεί να μην αναγνωρίζει τη λέξη εμφύλιος και να κάνει λόγο για πόλεμο εναντίον των «κομμουνιστοσυμμοριτών».
Τα τελευταία 20 χρόνια οι όποιες κυβερνήσεις της Δεξιάς απέφευγαν να δώσουν ιδιαίτερη βαρύτητα στην εκδήλωση. Κατά καιρούς είχαν παρευρεθεί κάποιοι βουλευτές δεύτερης ή τρίτης γραμμής και ως εκεί. Το... προνόμιο της εν λόγω επετείου για αρκετά χρόνια το είχαν οι απόστρατοι και τα μέλη της Χρυσής Αυγής, με τις ευχές του τοπικού μητροπολίτη.
Είπαμε, Πατρίς - Θρησκεία - Οικογένεια.
Φέτος, με τα ελληνοτουρκικά στην επικαιρότητα η κυβέρνηση φαίνεται ότι αποφάσισε να αλλάξει επίπεδο και να ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ στον εμφύλιο. Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός ότι η κυβέρνηση και ο πρωθυπουργός θα εκπροσωπηθούν από τον υφυπουργό Άμυνας, Αλκιβιάδη Στεφανή.
Είναι ένα ωραίο δώρο στο σαμαρικό μπλοκ εντός της Ν.Δ. μέρες που είναι αλλά και μια σημειολογική κίνηση για το τι έπεται στο μέλλον.
Θέλουν να κρυφτούν κι η χαρά δεν τους αφήνει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε και στον Μελιγαλά παρέα με Μιχαλολιάκους και Κασιδιάρηδες!
(Προσοχή μόνο μη φάτε ξύλο απ' αυτούς)