....

....

Εκπρόσωπος της κυβέρνησης σε εμφυλιοπολεμική εκδήλωση κατά των «κομμουνιστοσυμμοριτών»

Εκπρόσωπος της κυβέρνησης σε εμφυλιοπολεμική εκδήλωση κατά των «κομμουνιστοσυμμοριτών»
Καστοριά - Εκδήλωση στο Βίτσι (φωτό αρχείου)
Eurokinissi


Είπαμε, Πατρίς - Θρησκεία - Οικογένεια.
Φέτος, με τα ελληνοτουρκικά στην επικαιρότητα η κυβέρνηση φαίνεται ότι αποφάσισε να αλλάξει επίπεδο και να ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ στον εμφύλιο. Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός ότι η κυβέρνηση και ο πρωθυπουργός θα εκπροσωπηθούν από τον υφυπουργό Άμυνας, Αλκιβιάδη Στεφανή.
Είναι ένα ωραίο δώρο στο σαμαρικό μπλοκ εντός της Ν.Δ. μέρες που είναι αλλά και μια σημειολογική κίνηση για το τι έπεται στο μέλλον.

1 σχόλιο:

  1. Θέλουν να κρυφτούν κι η χαρά δεν τους αφήνει!
    Άντε και στον Μελιγαλά παρέα με Μιχαλολιάκους και Κασιδιάρηδες!
    (Προσοχή μόνο μη φάτε ξύλο απ' αυτούς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.