....

....

Ποιος νοιάζεται για τον Βασίλη, τον ψηλό;



Αγαπητέ Απόκαυκε,

"Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη", σχολίασε ο κ. Κικίλιας για την διαπίστωση του ΣΥΡΙΖΑ, ότι τον άδειασε ο Μητσοτάκης...

Ο πολυμαθής και δημοφιλής Υπουργός ίσως να γνωρίζει και το άλλο γνωμικό: "Μωραίνει Κύριος, ον βούλεται απολέσαι"


ΤΖΕΝΗ της παραφροσύνης


apokaukos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.