Ποιος νοιάζεται για τον Βασίλη, τον ψηλό;

Αγαπητέ Απόκαυκε,
"Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνη", σχολίασε ο κ. Κικίλιας για την διαπίστωση του ΣΥΡΙΖΑ, ότι τον άδειασε ο Μητσοτάκης...
Ο πολυμαθής και δημοφιλής Υπουργός ίσως να γνωρίζει και το άλλο γνωμικό: "Μωραίνει Κύριος, ον βούλεται απολέσαι"
ΤΖΕΝΗ της παραφροσύνης
apokaukos.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια