Έβρος: Συνταξιούχοι ασθενείς πληρώνουν απ’ την τσέπη τους ιδιωτικά ασθενοφόρα, λόγω αποχής εργαζομένων του ΕΚΑΒ!!!

Δέκτες έντονων διαμαρτυριών συνταξιούχων και γενικότερα ασθενών με ελάχιστα εισοδήματα, για ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα που υπάρχει από τις αρχές Ιουλίου και αναμένεται να συνεχιστεί ως τα μέσα Σεπτεμβρίου, γίναμε τελευταία στο Evros-news.gr.
Συγκεκριμένα, οι ηλικιωμένοι κυρίως ασθενείς, χαμηλοσυνταξιούχοι του ΟΓΑ ή και του ΙΚΑ με συντάξεις μερικών εκατοντάδων ευρώ, είναι αναγκασμένοι να πληρώνουν από την τσέπη τους πάνω από 100 και 150 ευρώ για ιδιωτικό ασθενοφόρο, προκειμένου να τους μεταφέρει από και προς τα δυο Νοσοκομεία του Έβρου. Το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης και το Νοσοκομείο του Διδυμοτείχου. Κι αυτό λόγω της αποχής από τις δευτερογενείς μεταφορές (εξιτήρια, επανεξετάσεις, επιστροφές από τα ΤΕΠ) που προκήρυξε η ΠΟΠΕΚΑΒ (ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΚΑΒ) από τις 29/6/2020 έως τις 15/9/2020.
Πληρώνουν δηλαδή από την τσέπη τους, αν φυσικά έχουν, ιδιωτικό ασθενοφόρο για να τους μεταφέρει από και προς τα δυο Νοσοκομεία, γιατί δεν μπορούν να μετακινηθούν με άλλο τρόπο, γιατί έχουν “πέσει” πάνω στην συγκεκριμένη κινητοποίηση την οποία πραγματοποιούν οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ και συμμετέχουν και όσοι εργάζονται σε αυτό στον Έβρο. Σύμφωνα μάλιστα με τις καταγγελίες που μας έχουν γίνει και πληθαίνουν καθημερινά, με εξαίρεση όσους είναι καρκινοπαθείς και νεφροπαθείς και φυσικά τα έκτακτα περιστατικά που μεταφέρονται με τα ασθενοφόρα στα δυο νοσοκομεία, τις υπόλοιπες διακομιδές αρνούνται να τις πραγματοποιήσουν. Οι εργαζόμενοι μέσω της Ομοσπονδίας τους, κατηγορούν τους Διοικητές των ΥΠΕ και των Νοσοκομείων, ότι δεν προσλαμβάνουν προσωπικό για να στελεχώσουν τις υπηρεσίες τους και επέλεξαν αυτό τον τρόπο… πίεσης για να πετύχουν τα αιτήματα τους.
Αυτή η κατάσταση όμως έχει δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα και εκείνοι που έχουν γίνει… μπαλάκι και την… πληρώνουν χωρίς να φταίνε σε τίποτα, είναι οι ασθενείς και κυρίως οι ηλικιωμένοι συνταξιούχοι, με σύνταξη μερικών εκατοντάδων ευρώ, που δεν τους περισσεύουν χρήματα να πληρώνουν για παράδειγμα στον κεντρικό και βόρειο Έβρο πάνω από 100 ευρώ στις περισσότερες περιπτώσεις σε ιδιωτικό ασθενοφόρο. Για την περιοχή του Διδυμοτείχου υπάρχει μόνο η εταιρεία “Δημόκριτος” με έδρα την Ορεστιάδα που διαθέτει ιδιωτικό ασθενοφόρο και εξυπηρετεί όσους θα πρέπει να μετακινηθούν από και προς το Νοσοκομείο της περιοχής για δευτερογενείς διακομιδές. Ένας κατάκοιτος ή με σπασμένη λεκάνη για παράδειγμα, που θα πρέπει να μεταβεί για απλό έλεγχο ή εξετάσεις ή αλλαγή σε κάποια υλικά, θα δώσει… μια σύνταξη στο ιδιωτικό ασθενοφόρο.

Φυσικά η ιδιωτική εταιρεία “Δημόκριτος” δεν έχει την παραμικρή ευθύνη για αυτή την απαράδεκτη κατάσταση. Αντίθετα εξυπηρετεί τους ασθενείς (με το αζημίωτο φυσικά), αλλά το θέμα είναι τι γίνεται αν κάποιος δεν έχει αυτά τα χρήματα. Που να πρωτοδώσει άλλωστε την πενιχρή έτσι και αλλιώς σύνταξη του ένας παππούς και μια γιαγιά; Μας κατήγγειλαν μάλιστα πρόσφατα, ότι ένας ηλικιωμένος που έπρεπε να μεταφέρει την σύζυγο του σε χωριό της περιοχής Σουφλίου, με δάκρυα στα μάτια δεν έκρυβε την απόγνωση του, αφού δεν είχε τα απαραίτητα χρήματα και κάποιοι χρειάστηκε να… κάνουν έρανο για να τον βοηθήσουν.
Δεν παίρνουν εξιτήρια επειδή δεν έχουν
να πληρώσουν το ιδιωτικό ασθενοφόρο
Μάθαμε επίσης, ότι πρόβλημα με τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων του ΕΚΑΒ και την αποχή από τις δευτερογενείς διακομιδές υπάρχει και στις κλινικές του Νοσοκομείου Διδυμοτείχου, αφού περιστατικά τα οποία θα έπρεπε να πάρουν εξιτήριο και να μεταφερθούν στο σπίτι σε διάφορα χωριά του κεντρικού και βορείου Έβρου, από το Σουφλί μέχρι πάνω στο Τρίγωνο, παραμένουν οι ασθενείς ως νοσηλευόμενοι επειδή δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να πληρώσουν τα 150 ή και περισσότερα ευρώ του ιδιωτικού ασθενοφόρου. Πολύ σωστά υπάρχει εξαίρεση και οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ μεταφέρουν καρκινοπαθείς και νεφροπαθείς, αλλά όπως χαρακτηριστικά μας είπε συγγενής ηλικιωμένου: “Τουλάχιστον αυτοί μπορούν και με ένα ταξί ή αυτοκίνητο να πάνε στο Νοσοοκομείο για εξέταση ή θεραπεία. Ο παππούς και η γιαγιά που έχουν σπασμένη λεκάνη ή οτιδήποτε άλλο που απαιτεί χρήση ασθενοφόρου, θα πρέπει να πληρώσουν ένα σωρό χρήματα από την τσέπη τους, που οι περισσότεροι δεν έχουν κιόλας. Άλλωστε τα ταμεία δεν καλύπτουν κάτι τέτοιο. Ντροπή”.
Πληροφορούμαστε ότι ο Διοικητής του Νοσοκομείου Διδυμοτείχου Χρήστος Καπετανίδης, με δεδομένη την επιμονή των εργαζομένων του ΕΚΑΒ στην αποχή από δευτερογενείς διακομιδές ως και τα μέσα Σεπτεμβρίου, ψάχνει να βρει κάποια προσωρινή έστω λύση για εξυπηρέτηση του κόσμου, μέχρι να λυθεί οριστικά το συγκεκριμένο πρόβλημα.
Υ.Γ: Είναι αλήθεια ότι οι εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ από την Ορεστιάδα δεν συμμετέχουν στην συγκεκριμένη αποχή από τις δευτερογενείς διακομιδές που αποφάσισε το συνδικαλιστικό τους όργανο σε κεντρικό επίπεδο, αλλά το Κέντρο του ΕΚΑΒ που βρίσκεται στην Αλεξανδρούπολη δεν τους χρησιμοποιεί για να μην “σπάσουν” οι κινητοποιήσεις;
Υπερβολές, οι συνταξιούχοι το φυσάνε το χρήμα, ειδικά αυτοί του ΟΓΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι δεν είναι μόνο αυτοί που το φυσάνε :
ΔιαγραφήΆνεργοι, ευέλικτα εργαζόμενοι, χαμηλόμισθοι κ.λπ.
Όλοι αυτοί χάρις στην πολιτική της ΠΟΠΕΚΑΒ με την ανοχή του Υπουργείου Υγείας, απολαμβάνουν τις παροχές του κουτσουρεμένου ΕΣΥ.
Οι διοικήσεις των νοσοκομείων φταίνε που δεν προσλάμβάνουν πληρώματα για τα εξιτήρια τους και τα ραντεβού. Το ΕΚΑΒ και οι διασώστες κάνουν αυτό που πρέπει, τα επείγοντα δηλαδή. Καλό αγώνα συνάδελφοι συνεχίστε! Αν πρέπει να απολογηθεί κάποιος είναι οι διοικήσεις των νοσοκομείων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛεπτομέρεια για το ΥΓ. Οι διασώστες στην Ορεστιάδα έχουν διαγραφεί από το καταπληκτικό σωματείο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα πολλά λόγια είναι φτώχεια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚεντρικές πολιτικές επιλογές της ΠΟΠΕΚΑΒ, εδώ και χρόνια:
Αποδυνάμωση του Δημοσίου Τομέα, ενίσχυση του Ιδιωτικού!
(Δε δαγκώνεις το χέρι που σε χαϊδεύει...)
Υ. Γ. Μπορεί να στεναχωράμε και το φιλαράκι τους στην Αθήνα, αλλά δεν πειράζει. Οι δυνάμεις της Αγροφυλακής ήταν ανέκαθεν βαθειά θρησκευόμενες...
Το πρόβλημα είναι πολιτικής φύσεως και αυτή τη στιγμή της συγκεκριμένης κυβέρνησης, του υπουργείου και του σημερινού προέδρου στο ΕΚΑΒ, όπως και η δυσαρέσκεια των χρηστών Υγείας, τους οποίους ποσώς τους ενδιαφέρει ποιοί πρέπει να κάνουν τα εξιτήρια και τα συναφή, αυτοί βλέπουν την εγκατάλειψη και ότι ξαναπληρώνουν αυτά που έχουν πληρώσει εδώ και χρόνια με τις ασφαλιστικές τους εισφορές!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιοι πρέπει να δουν το θέμα και να δώσουν λύσεις!
Ζήτω η ΝΔ!
Πάλι δείχνουν το εκαβ ως λύση για τα εξιτήρια, πόσο κολλημένοι στα ίδια λάθη μπορεί να είναι.. Το πρόβλημα των εξιτηρίων ξεκινά τότε που το εκαβ κάνει τα εξιτήρια και όχι από τότε που δεν τα κάνει. Υπηρεσία επειγόντων! Ξεκολλάτε! Τα μπερεκέτια δεν κρατάνε μια ζωή. Υ.Γ Η 15η Σεπτεμβρίου δεν θα είναι η επανεκκίνηση του πάρτι των δευτερογενών, μην μαζεύετε όρεξη μερικοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ουσία του θέματος γράφτηκε παραπάνω.
ΔιαγραφήΚι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε!
Τα υπόλοιπα είναι αφέλειες ή εκ του πονηρού.
Μόνο ο γνήσιος ΝΔ συνδικαλιστής, απο τη Λάρισα, κατάλαβε και σταμάτησε νωρίς την συμμετοχή του σωματείου του στην παρωδία της ΠΟΠ-ΕΚΑΒ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσοι έχουν χρήμα δεν περιμένουν το ΕΚΑΒ ούτε στο επείγον, ούτε στα χρόνια, πληρώνουν και διατάζουν...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ λύση είναι στο πιάτο έτοιμη. Τα νοσοκομεία παίρνουν πληρώματα και κάνουν τα δευτερογενή περιστατικά τους. Κάτι άλλο δεν παίζει ως λύση. Και αν χρειάζονται 1-2-3 και 4 ασθενοφόρα τα νοσοκομεία για να τα προλαβαίνουν όλα. Το ΕΚΑΒ στο επείγον. Μόνο. Αναπτύσσει και αναβαθμίζει τις υπηρεσίες του παρέχοντας και ασθενοφόρα μονάδες σε όλη την Ελλάδα, μέχρι τώρα το προνόμιο σε ΚΙΜ έχουν μόνο όσοι ζουν σε μεγάλα αστικά κέντρα, ρίχνει στη μάχη του επείγοντος διασώστες κανονικούς και τα νοσοκομεία εξιτηριάκια, αιματάκια και ραντεβουδάκια. Αυτά τα τσιτάτα για πλούσιους και φτωχούς είναι λόγια εντυπωσιασμού. Τα παράπονα για τα εξιτήρια στις διοικήσεις νοσοκομείων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι γιατι να πάνε στα νοσοκομεία για δουλειά οι απόφοιτοι του ΙΕΚ ΕΚΑΒ και μάλιστα κάτοχοι άδειας ασκήσεως του επαγγέλματος, να κανουν τα εξιτηριάκια, αιματάκια και ραντεβουδάκια;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί σπούδασαν 4 εξάμηνα άραγε;
Πολύ εύκολα ξεπουλάτε κάποιοι το όραμα και την ιδέα του ΙΕΚ ΕΚΑΒ!
Όσο για τα τσιτάτα κάποτε ήταν λόγια εντυπωσιασμού, όπως λες, αλλά σήμερα ειναι η πραγματικότητα, το βλέπουμε άλλωστε στη δουλειά μας.
Μόνος σου βγάζεις συμπεράσματα. Τα καθήκοντα των διασωστών δεν εφαρμόζονται στα εξιτήρια και στα ραντεβουδάκια, άλλωστε οι τραυματιοφορείς μέσα στα ιδρύματα δεν έχουν καμία απολύτως εξειδίκευση σε θέματα πρώτων βοηθειών. Τα ραντεβού και τα εξιτήρια είναι μια απλή μεταφορά και αυτό το πιστοποιούν οι ίδιοι οι ιατροί αφού στα σχετικά έγγραφα δεν αναφέρουν κάτι τέτοιο. Οι απόφοιτοι του ΙΕΚ ΕΚΑΒ μπορούν όλοι να στελεχώσουν το ΕΚΑΒ και να παρέχουν επείγουσα προνοσοκομειακή φροντίδα. Τα νοσοκομεία ζητούν απλά τη μεταφορά του ασθενή για επανεξέταση ή για εξιτήριο.Εσείς που είστε λάτρεις των εξιτηρίων μπορείτε να βρείτε 1000 δικαιολογίες το λεπτό για να μη χάσετε τα εξιτήρια. Το ταξικό ζήτημα πλουσίων και φτωχών είναι τόσο εντυπωσιακό που υπερκαλύπτει ακόμα και τα επαγγελματικά επιχειρήματα που δεν έχετε. Αλήθεια γιατί έχεις τόσο ζόρι με τα νοσοκομεία; μπορούν άνετα να την κάνουν τη δουλειά των δευτερογενών και στο φινάλε τους συμφέρει αφού θα τα προγραμματίζουν και θα κάνουν όσα θέλουν, ακόμα και τις νύχτες αν θέλουν, μπορούν να κουβαλάνε και περιπατιτικούς και φτωχούς και πλούσιους και όλα αυτά δωρεάν.
ΔιαγραφήΑυτά τα "επαγγελματίστικα" αφήστε τα κατά μέρος και αν θέλετε να τα πούμε και σοβαρά.
ΔιαγραφήΟ Διασώστης είτε μεταφέρει επείγοντα περιστατικά με Ασθενοφόρα τύπου B και C, είτε μεταφέρει μη επείγοντα (και αυτό συζητιέται) με Ασθενοφόρα τύπου Α, είναι ο ίδιος!
Αν θέλουμε να είναι επαγγελματίες, δουλεύουν και στους τρεις τύπους Ασθενοφόρων, έχοντα πάντα τις ίδιες δεξιότητες και γνώσεις!
Το πώς θα γίνεται η διαχείριση των περιστατικών και από ποιους φορείς, είναι θέμα καθαρά πολιτικής επιλογής και σταματήστε να προσπαθείτε να αποπροσανατολιζετε τους συναδέλφους!
Εκτός αν θέλετε και άλλες ειδικότητες, όπως νταλικέρηδες πάνω στα Ασθενοφόρα, γιατί η λογική σας, ακριβώς εκεί οδηγάει!
Είναι δυνατόν να ξέρεις εσύ τέτοια πράγματα και να μην τα ξέρουν οι ινστρούχτορες του ΕΚΑΒ;
ΔιαγραφήΆρα γιατί να προσλάβουν απόφοιτους ΙΕΚ-ΕΚΑΒ, όπως προτείνουν διάφοροι, ας προσλάβουν ότι θέλουν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιας και ξέρεις πολλά όπως σε κόβω, μπορείς να μου εξηγήσεις πως λέγεται το φαινόμενο που συνδικαλιστες ζητούν από άλλους οργανισμούς να προσλάβουν προσωπικό, άλλα όχι ο οργανισμός που υπηρετούν και εκπροσωπούν;
Όσο για τα επαγγελματικά επιχειρήματα που λες, μια χαρά έχουμε και παραέχουμε, αλλά δεν ειναι ίδια με τα δικά σας και ούτε θα μπορούσαν να ειναι, ταξικά πάντα!
Δεν τους ενδιαφέρει τους μεγαλοσυνδικάλες με ποια ειδικότητα θα προσλάβουν τα Νοσοκομεία, προσωπικό για τα Ασθενοφόρα.
ΔιαγραφήΑν δουν όμως άσχετες ειδικότητες με την Διασωστική δεν θα πουν λέξη!
Είναι απλό.
Για τον ίδιο λόγο που ένας φορέας (νοσοκομείο) μετακυλίει τις δικές του ανάγκες (εξιτήρια) στο ΕΚΑΒ. Τόσο απλό. Όπως και για το αστείο επιχείρημα ότι τα εξιτήρια θα φέρουν πλήθος προσλήψεων στο ΕΚΑΒ... Το ζούμε από το 1985 αυτό το χάλι αλλά έξτρα προσλήψεις για να τα προλαβαίνουμε όλα δεν είδαμε ποτέ, με αποτέλεσμα να την πληρώνει η επείγουσα προνοσοκομειακή φροντίδα. Εμάς τα εξιτήρια μας παρέχουν έναν ακόμα συνδικαλιστικό στίβο, κερδισμένοι βγαίνουμε, έχουμε ακόμα ένα λόγο για να φωνάζουμε.
ΔιαγραφήΝα στο εξηγησω εγω πως γινεται.
ΔιαγραφήΕφοσον το κρατος αδιαφορει στο να ξεκαθαρισει στον κοσμο ποια ειναι η αποστολη του ΕΚΑΒ για να ΜΗΝ ΧΑΣΕΙ ΨΗΦΟΥΣ πρεπει το συνδικαλιστικο οργανο του ΕΚΑΒ να του υπενθυμιζει ποιο ειναι το αντικειμενο της υπηρεσιας και να του προτεινει λυσεις τις οποιες ΚΑΝΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ.
Δεν εχει καμια δουλεια το ΕΚΑΒ στο να διεκδικει προσωπικο για να κανει ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΛΛΩΝ,διεκδικει προσωπικο για τις ελλειψεις του στα επειγοντα κατι το οποιο εχουν μπερδεψει οι πατσαβαδακηδες οι οποιοι τονιζουν συνεχως την ευαισθησια τους στο φτωχο κοσμακη.
Τελος πεταξτε επιτελους την καραμελα οτι με τις προσληψεις οδηγων στα νοσοκομεια θα υποβαθμιστουν συναδελφοι οι οποιοι θα ειναι αποφοιτοι σχολης ΕΚΑΒ.Ειναι απλα τα πραγματα αν δεν σου αρεσει η θεση και τα καθηκοντα για μια θεση εργασιας,απλα δεν την αποδεχεσαι και στο ΕΚΑΒ οι θεσεις γραφουν επειγοντα και οχι ραντεβου.
Τελος για τους νοσταλγους-καλους ανθρωπους-που εχουν καταντησει την υπηρεσια ΡΑΔΙΟ-ΤΑΞΙ υπαρχει και η λυση της μεταταξης.
Γιατί τώρα που είστε στα πράγματα εσείς της ΝΔ δεν ζητάτε από τον Αδωνη που κουβάλησε τις δουλειές των νοσοκομείων στο ΕΚΑΒ να τις ξεφορτωθεί; ε; ΓΚΡΑΝΤΕ ΜΑΛ@@@
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κάθε ένας έχει δικαίωμα να λέει και να προτείνει ότι θέλει ή όπως θα ήθελε να είναι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπλά το κράτος, σύμφωνα με την άποψη του τότε υπουργού Υγείας Γεωργιάδη, είπε ότι έχω μια δημόσια δομή ασθενοφόρων και εντασω όλες τις παροχές υπηρεσιών στο ΕΚΑΒ!
Οι τότε συνδικαλες, κατά 95% είναι οι ίδιοι και σήμερα, ήταν σε λήθαργο ή για πολιτικές σκοπιμότητες δεν αντεδρασαν τότε, με τα γνωστά αποτελέσματα.
Τώρα είναι αργά, έστω και για κροκοδείλια συνδικαλιστικα δακρυα!
ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΛΗΘΑΡΓΟ!
ΔιαγραφήΜΕ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΣΤΑ ΣΚΕΛΙΑ ΗΤΑΝ, όταν τους είπε ο Γεωργιάδης, καθηστε ήσυχα, γιατί θα βγάλω το ΕΚΑΒ, στην κινητικότητα.
Έφυγαν απ' το γραφείο του καταϊδρωμένοι και χαμογελώντας αμήχανα.
Υπάρχουν μαρτυρίες!
Περίμεναν και το πρωτογενές πλεόνασμα του Σαμαρά, με "ελπιδοφόρο ανακούφιση"...
Για μάχες και αγώνες ήταν!
Ότι κάνουνε, ΜΟΝΟΝ εκ του ασφαλούς για να το "πουλήσουν" στους ψηφοφόρους τους.
Η αποχή είναι 100% επιτυχημένη, φαίνεται άλλωστε και από την πιλάλα στον Έβρο, φαίνεται και από άλλες περιοχές όπου δεν γίνεται ούτε 1 εξιτήριο και οι διοικητές νοσοκομείων αναγκάστηκαν να βγάλουν ασθενοφόρα τους για δουλειά. Φαίνεται από το γεγονός ότι ξαφνικά και από το μαγικό καπέλο βρέθηκαν οδηγοί στα νοσοκομεία οι οποίοι δεν κάνανε εξιτήρια επειδή τους τα έκανε το ΕΚΑΒ. Φαίνεται ότι κάποιοι διοικητές νοσοκομείων ζήτησαν από το ΕΚΑΒ να παραχωρηθεί ασθενοφόρο στο νοσοκομείο τους και άρχισαν αδιαμαρτύρητα τα δευτερογενή. Υπάρχουν πολλά ¨όπλα¨ για να υποστηρίξουμε την επείγουσα προνοσοκομειακή φροντίδα και μετά την 15η Σεπτεμβρίου αλλά αποχή δυστυχώς για κάποιους δεν θα σταματήσει στις 15 Σεπτέμβρη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια χαρά την κάνει την δουλειά του, ως ΠΑΣΟΚος, ο Αγγελίδης, αλλά ο Γούλας στη Λαρισα, ο Γ. Γραμματέας στην ΠΟΠ-ΕΚΑΒ, ως νεοδημοκρατης, την πήρε χαμπάρι την δουλειά και την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια από την αποχή, αφού πρώτα η ΝΟΔΕ Λάρισας, του έτριξε τα δόντια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα το 100% στην επιτυχία!
Και ξαφνικά εκεί που δεν είχαμε οχήματα, δίνουμε και στα νοσοκομεία, αλλά αν βρέθηκαν κάποιοι να κάνουν εξιτήρια στα νοσοκομεία, εκτός ελαχίστων περιπτώσεων, όλοι τους προέρχονται από τα Κ. Υγείας των περιοχών τους, οπότε πάλι εμείς τρέχουμε να καλύψουμε...
https://ekabsfika.blogspot.com/2020/07/blog-post_849.html
ΔιαγραφήΕίσαι και "πονηρούλης/α".
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, ότι στην Περιφέρεια, πολλά από τα εξιτήρια, γίνονται γιατί υπάρχουν οι Δημαρχαίοι, οι Βουλευτάδες, οι Αντιδημαρχαίοι και Αντιδημαρχαίσσες, οι πολιτικάντηδες, τα ξαδέρφια, οι κουμπάροι, οι κουνιάδοι και δε συμμαζεύεται.
Και ΑΝ τυχόν κουνηθεί και κανένας, το κράζουν κι οι πέτρες στο δρόμο!
Γι' αυτό αυτά τα πατριωτικά και ηρωικά κατορθώματα, πούλατα αλλού, σε άλλους που δεν ξέρουν.
Κατά Αθήνα μεριά!
Ε, όχι και ΠΑΣΟΚΟΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι πραγματικοί ΠΑΣΟΚΟΙ, έχουν και ιδεολογικές σταθερές.
Για κάποιους, η μόνη ιδεολογική σταθερά είναι ποιος έχει την εξουσία (και...άλλα!)
Αφού ηταν και υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με τον ΠΑΣΟΚο υποψήφιο στις Σέρρες ο ντεμέκ απολιτικέ συνδικαλιστης!
ΑπάντησηΔιαγραφήΖήστε με το όνειρο των εξιτηρίων. Η πλειοψηφία των διασωστών έχει άλλη άποψη και την στηρίζει επαγγελματικά, όχι με ταξικές φαμφάρες. Φυσικά στο Ελλαδιστάν οι μειοψηφίες και τα συμφέροντα κάνουν περισσότερο θόρυβο. Οι λογικές και εμπεριστατωμένες θέσεις τυχαίνουν αντιπολίτευσης ενίοτε και αισχρής όπως αυτή με τους φτωχούς συνταξιούχους. Το καλό είναι ότι στους επικουρικούς συναδέλφους που μπήκαν στο χώρο του ΕΚΑΒ πρόσφατα αυτές οι θέσεις περί εξιτηρίων και ραντεβουδακίων προκαλούν γέλιο. Γέλιο προκαλούν και στους υπόλοιπους επαγγελματίες υγείας, νοσηλευτές και ιατρούς, οι οποίοι γελάνε με τη στάση του ΕΚΑΒ στι θέμα των δευτερογενών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού λοιπόν σας έκανε ο Άδωνις με τα κρεμμύδια, μας τα φόρτωσε εν μία νυκτί, χωρίς καμία επιχειρησιακή πρόβλεψη και μελέτη, τώρα μπορείτε να λέτε ότι θέλετε και ο καθένας να ξιφουλκεί με τα φαντάσματα του παρελθόντος που τον κατατρέχουν!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού η πρόταση είναι η καλύτερη και η σωστή γιατί δεν την υιοθετεί η διοίκηση και να την νομοθετήσει η κυβέρνηση, η δική σας κυβέρνηση, αλλά με διάφορους τρόπους μεταθέτει τη λύση στους διοικητές των νοσοκομείων;
Ξέρουν από πολιτική και ταξιμο οι άνθρωποι, λένε ναι σε όλα και οι λύσεις στο διηνεκές, όχι σαν τους άλλους που ήταν τα σύκα, σύκα και η σκάφη, σκάφη!
Και ο καιρός περνάει όμορφα για όλους!
το εκαβ είναι μια πολύ σοβαρή υπηρεσία, δηλαδή δεν κάνουμε εξιτήρια αφού έχουμε αποχή, αλλά μετά βασικά είναι οι νεφροπαθείς που ναι, εννοείται αυτά τα κάνουμε, και τους καρκινοπαθείς ε, ναι, αλλά μετά τα νοσοκομεία τα βαφτίζουν όλα καρκίνο, αλλά εμείς σθεναρά αντιστεκόμαστε, εκτός βέβαια αν είναι ο συγγενής του τάδε γιατρού , ε εντάξει εκτός κι αν είναι και δικός μας συγγενείς. Αυτά, τίποτα άλλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάπου μπερδεύεσαι, ίσως στον τομέα σου να γίνεται έτσι. Αν εσύ κάνεις έτσι μη νομίζεις ότι υπάρχουν σωματεία που τρώνε τον παπά από τα νοσοκομεία και τους στημένους του ΕΚΑΒ. Εκεί είναι που πονάει σε πολλούς εξιτηριάκιδες και κυβερνητικούς συνδικαλες, τα βρήκανε παραπάνω δύσκολα απ ότι υπολόγιζαν. Άντε γεια, φεύγω διακοπές. Ότι εξιτήριο βγει κάντε το εσείς.
ΔιαγραφήΜάγος είσαι; ακριβώς στο δικό μου παράρτημα συμβαίνουν αυτά. Εδώ λοιπόν οι κυβερνητικοί συνδικάλες είναι αυτοί που τηλεφωνούν στον ασύρματο και υποδεικνύουν να κάνουμε το τάδε εξιτήριο.
ΔιαγραφήΈτσι διευρύνονται οι γνωριμίες και ισχυροποιούνται οι κομματικοί δεσμοί των κυβερνητικών συνδικαλιστών και των κομματικών παραγόντων της κάθε περιοχής, όλα περνούν μέσα από την συνδικαλιστική έγκριση και την αξιολόγηση προσώπων... Αποτελέσματα αναζήτησης
ΔιαγραφήΑποτελέσματα ιστού
κράτα με να σε κρατώ, ν' ανεβούμε το βουνό!!!
Κατά τα άλλα, είναι απολϊτικη η συνδικαλιστική ηγεσία...
ΔιαγραφήΚουτόχορτο προσπαθούν να ταΐσουν τον κόσμο.