....

....

Τέσσερα κρούσματα και στο Ρέθυμνο σε πέντε ημέρες

Τέσσερα κρούσματα και στο Ρέθυμνο σε πέντε ημέρες

Μπορεί τη Δευτέρα τα κρούσματα κορωνοϊού να ήταν μειωμένα σε σχέση με τις προηγούμενες ημέρες και συγκεκριμένα να έπεσαν για πρώτη φορά μετά πέντε μέρες κάτω από τα 200, ωστόσο η ανησυχία παραμένει στο «κόκκινο»
Ο λόγος είναι ότι αφενός μετά από Σαββατοκύριακο πάντα υπάρχει μικρή μείωση των κρουσμάτων, ενώ την ίδια στιγμή οι επιστήμονες εκφράζουν τον προβληματισμό τους για τους ασυμπτωματικούς φορείς του ιού.
Συγκεκριμένα, αναφορικά με τους ασυμπτωματικούς στη χώρα μας, ο καθηγητής Γενετικής Πανεπιστημίου Γενεύης, Μανώλης Δερμιτζάκης, προχώρησε σε μια πρόβλεψη, σύμφωνα με την οποία στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν έως και 15.000 άνθρωποι, οι οποίοι δεν ξέρουν ότι είναι μολυσμένοι.
Τον παραπάνω προβληματισμό έρχεται να εντείνει και το γεγονός ότι πολλοί από τους ασυμπτωματικούς ασθενείς είναι νέοι, οι οποίοι τις τελευταίες ημέρες έχουν μετατραπεί σε «εστία υπερμετάδοσης» μετρώντας τον μεγαλύτερο ποσοστό των συνολικών κρουσμάτων της χώρας μας.

ΤΕΣΣΕΡΑ ΝΕΑ ΚΡΟΥΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Στο Ρέθυμνο εμφανίστηκαν μέσα σε λιγότερες από πέντε ημέρες τέσσερα επιβεβαιωμένα κρούσματα, για τα οποία ήδη γίνεται ιχνηλάτηση των επαφών τους. Πιο συγκεκριμένα, την περασμένη Πέμπτη επιβεβαιώθηκε ως θετική στον κορωνοϊό μία 23χρονη ηρακλειώτισσα φοιτήτρια, η οποία ζει στο Ρέθυμνο και η οποία πήγε με ήπια συμπτώματα στο νοσοκομείο, όπου της έγινε το τεστ, με το οποίο διαπιστώθηκε ότι έχει τον ιό covid. Η νεαρή αποχώρησε από το νοσοκομείο με σαφείς οδηγίες να παραμείνει απομονωμένη στο σπίτι της.
Δύο μέρες αργότερα, μία 52χρονη ρεθυμνιώτισσα μετέβη στο νοσοκομείο με πυρετό και δύσπνοια, της έγινε το τεστ και διαπιστώθηκε θετική στον ιό. Παραμένει μέχρι και σήμερα στην πτέρυγα covid του νοσοκομείου, σε καλή, ελεγχόμενη κατάσταση. Την Κυριακή, μετά από τεστ που έγινε στον γιο της, 25χρονων, επιβεβαιώθηκε ότι και εκείνος είναι θετικός στον covid-19 και εκτιμάται ότι ο ίδιος είχε νοσήσει πριν τη μητέρα του, έχοντας όμως πολύ ελαφρά συμπτώματα που δεν τον ανησύχησαν και μετά την επιβεβαίωση της μητέρας του ως κρούσμα κορωνοϊού προσήλθε για τεστ. Τέλος, ένας ακόμα άντρας 81 ετών, ο οποίος νοσηλευόταν στο νοσοκομείο μετά από εγχείρηση κρίθηκε οριακά θετικός στον ιό, μετά από τεστ που του έγινε πριν πάρει εξιτήριο για να μεταφερθεί σε γηροκομείο. Ωστόσο, μετά από τα αποτελέσματα του τεστ και ο ηλικιωμένος άντρας παραμένει στην κλινική covid μέχρι τα νέα τεστ να βγουν αρνητικά.

11 ΑΤΟΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ
Και ενώ τους μήνες της καραντίνας η Κρήτη είχε ελάχιστα κρούσματα, τις τελευταίες ημέρες ο αριθμός αυξήθηκε κατακόρυφα και στο νησί.
Συνολικά 129 κρούσματα δίνει η επίσημη ιστοσελίδα της κυβέρνησης στο νησί, εκ των οποίων τα επτά ανακοινώθηκαν χθες: 2 στο Ρέθυμνο, 3 στο Ηράκλειο και 2 στα Χανιά.
Συνολικά στις μονάδες Covid 19 στα νοσοκομεία της Κρήτης νοσηλεύονται 11 άτομα, όπως έγινε γνωστό μετά την ανακοίνωση του αριθμού-ρεκόρ για την Κρήτη των 26 κρουσμάτων προχθές, σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες ανακοινώσεις του ΕΟΔΥ.
Από τους 11 που νοσηλεύονται, οι 4 είναι στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου, εκ των οποίων μια 42χρονη Γερμανίδα είναι σε σοβαρότερη κατάσταση και αναμένεται να διασωληνωθεί και να εισαχθεί στην Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
Άλλοι 3 νοσηλεύονται στην Μονάδα Covid -19 στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο Ηρακλείου, δύο ασθενείς στο Νοσοκομείο Χανίων και ακόμα δύο στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου.
Ο πονοκέφαλος για τους τοπικούς φορείς έχει να κάνει κυρίως με τον μεγάλο - σε σχέση με την περιοχή - αριθμό κρουσμάτων που καταγράφονται στη Μεσαρά  αλλά και στην περίπτωση των Χανίων, στο γεγονός ότι τα 11 από τα 14 κρούσματα που ανακοινώθηκαν την Κυριακή στα Χανιά αφορούν σε ένα και μόνο ξενοδοχείο.
Στην Μεσαρά, δε, έχει προκαλέσει πολλές συζητήσεις το γεγονός ότι μεταξύ των κρουσμάτων που επιβεβαιώθηκαν τις τελευταίες ημέρες περιλαμβάνονται ένας ιερέας, η σύζυγός του και δύο ψάλτες!

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.