4.000 προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στο ΕΣΥ εξήγγειλε ο πρωθυπουργός
Ένα δωδεκάμηνο πρόγραμμα σημαντικών μεταρρυθμίσεων ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός από το Βελλίδειο συνεδριακό κέντρο, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του προς τους παραγωγικούς φορείς, στο πλαίσιο του Φόρουμ της Helexpo που φέτος υποκαθιστά τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης που αναβλήθηκε υπό το φόβο εξάπλωσης της πανδημίας του κορονοϊού. Όπως ανακοίνωσε ο κ. Κυριάκος Μητσοτάκης:
Εκσυγχρονίζεται η αγορά εργασίας με βάση εισηγήσεις του Διεθνούς Γραφείου Εργασίας. Καταργούνται παρωχημένες ρυθμίσεις του περασμένου αιώνα και καθιερώνονται νέα δικαιώματα που διασφαλίζουν το μέλλον της εργασίας.
Αναμορφώνεται η επικουρική ασφάλιση με την εισαγωγή του κεφαλοποιητικού συστήματος, ενός ατομικού κουμπαρά για κάθε νέο εργαζόμενο που θα επαναφέρει την εμπιστοσύνη, κυρίως των νέων στο ασφαλιστικό σύστημα.
Καθιερώνονται νέοι κανόνες στην διευθέτηση χρεών προς το δημόσιο και τις τράπεζες. Επιχειρηματίες επαγγελματίες κάτοχοι στεγαστικών δανείων, αποκτούν μια δεύτερη ευκαιρία.
Επιταχύνεται η απονομή της Δικαιοσύνης καθώς ψηφιοποιούνται οι διαδικασίες και έρχεται ο θεσμός της πιλοτικής δίκης.
Αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και του έργου τους από το 2021, ενώ ένας νέος νόμος πλαίσιο θα ενδυναμώσει κι άλλο το αυτοδιοίκητο των πανεπιστημίων.
Νέο χωροταξικό νομοσχέδιο που θα οργανώνει τον δημόσιο χώρο με σεβασμό στο περιβάλλον. Προσδιορίζονται χρήσεις γης, περιορίζεται η εκτός σχεδίου και άναρχη δόμηση, απλοποιείται η αδειοδότηση επενδύσεων, ιδίως των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
Νέο πλαίσιο δημοσίων συμβάσεων που αλλάζει τον νόμο 4412 και θα αφαιρεί γραφειοκρατία, ενω παράλληλα θα προσθέτει διαφάνεια.
Ενισχύεται το Εθνικό Σύστημα Υγείας με μονάδες χρόνιων παθήσεων και ημερήσιας νοσηλείας, ενώ προσλαμβάνονται μόνιμα 4.000 άτομα, κυρίως νοσηλευτών.
Αλλάζει δραματικά το Δημόσιο. To ΑΣΕΠ αναδιαρθρώνεται και επιταχύνονται οι νέοι διορισμοί. Στην πύλη gov.gr θα προστεθούν άμεσα 400 ψηφιακές υπηρεσίες, ώστε να φτάσουν τις 1.000 που θα είναι όλες προσβάσιμες σε λίγο και από το κινητό μας τηλέφωνο.
Τέλος στην Αυτοδιοίκηση θα κατατεθεί προς ψήφιση το νομοσχέδιο για την πολυεπίπεδη διακυβέρνηση που διακρίνει οριστικά τις αρμοδιότητές της από το κεντρικό κράτος.

Μάλλον οι προσλήψεις θα είναι σαν και τις 270τοσες θέσεις για το ΕΚΑΒ που εξαγγέλθηκαν το 2013, αλλά τις έκαναν πράξη άλλοι, το 2016!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤόσο βλάκας προβατοσυριζαίος εισαι.Αυτοί που ήρθαμε το 2016 ήταν από την προκήρυξη 7κ/2014 που βγήκε στον αέρα τον Δεκέμβριο του 2014.Όπως δεν ξέρεις γιατί μπήκες με μέσο στο δημόσιο ή και με ασεπ να μπήκες προσόντα ούτε για κλητήρας δεν έχεις για να δεις ότι οι προκηρύξεις μέσω ασεπ θέλουν πάνω από ένα χρόνο μέχρι τις ορκωμοσίες για να ολοκληρωθούν.Είσαι απλά ένα κομματόσκυλο με iq ραδικιού το πολύ..
ΔιαγραφήΑν κάποιοι, μετά τον Γενάρη του '15, δεν τρέχαμε την γραφειοκρατία του ΑΣΕΠ (όπως έπρεπε), ακόμα δεν θα ήξερες αν θα γίνει ο διαγωνισμός!
ΔιαγραφήΧάπατο, ε χάπατο!
Άντε τώρα, συνέχισε να τρως το σανό σου!
Εσύ έτρεχες την διαδικασια ; Ούτε που πάνε τα τέσσερα δεν ξέρεις.Τι ακριβώς έτρεχες να μάθουν όλοι όσοι διορίστηκαν με την 7κ ; Πήγες αυτοπροσώπως στο ασεπ και στο υπουργείο εσυ ;
Διαγραφή