....

....

Μια κάποιου τύπου ελευθερία....

Σκίτσο του Γιάννη Δερμεντζόγλου από τον Ελεύθερο Τύπο.



tvxs.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.