Γιάννη, σχώρα με!

Μεγάλη είναι η αναστάτωση και ο θυμός των οπαδών της Δεξιάς, για τη στάση των βουλευτών του κόμματος στη Βουλή στην ψηφοφορία για την άρση ασυλίας του Πολάκη!
Λες και ο Πολάκης είναι ο λήσταρχος Γιαγκούλας και τον άφησαν ελεύθερο.
Δεν δυσφήμισε τον Ιησού Χριστό ούτε την Παναγία ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ αλλά ούτε και τον Κουρτάκη!
Τον Κουρτάκη, τον οποίο, όπου και αν τον πιάσεις, λερώνεσαι!
Στα πλαίσια μια καθαρά πολιτικής αντιδικίας ο Πολάκης απάντησε στον "εκδότη" και αυτό ο "εκδότης" το θεώρησε συκοφαντική δυσφήμιση, κάτι που ο ίδιος κάνει κατά κόρον καθημερινά από τα μέσα, που διευθύνει, για όσους δεν πάνε με τα νερά του αφεντικού του, του Μαρινάκη ακόμη και αν ανήκουν στην ΝΔ.
Be cool αδέλφια! Και αν θύμωσε τόσο πολύ ο Γιάννης, δηλαδή ο Βαγγέλης, ας βγει ο Κούλης και με διάγγελμα ας ζητήσει δημόσια συγγνώμη!
Γιατί το να βγαίνουν ένας ένας οι βουλευτές της ΝΔ και να απολογούνται στον Κουρτάκη, φωνάζοντας "Γιάννη, σχώρα με" είναι από τα άγραφα και θυμίζει Κολομβία...
Δεν υπάρχουν σχόλια