....

....

Ευχαριστήριο

Ευχαριστήρια επιστολή προς το πλήρωμα του ασθενοφόρου στο ΕΚΑΒ της Ξάνθης, για την άμεση επέμβαση και αντιμετώπιση του περιστατικού. 



facebook.com



Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.