Σωματείο Νοσηλευτικού Προσωπικού Θεσσαλίας διαφωνεί με την αλλαγή του εφημεριακού καθεστώτος των Νοσοκομείων της Λάρισας
Το Σωματείο Νοσηλευτικού Προσωπικού Θεσσαλίας, μέλος του δευτεροβάθμιου οργάνου Πα.ΣΟ.Νο.Π , καταγγέλλει και διαφωνεί κάθετα με την πρόθεση της 5ης ΥΠΕ για αλλαγή του εφημεριακού καθεστώτος των Νοσοκομείων της Λάρισας σε 2:1, αυξάνοντας τον εφημεριακού φόρτο του Γ.Ν. Λάρισας, το οποίο ασφυκτιά από τη χρόνια έλλειψη προσωπικού και την κτιριακή υποβάθμιση του.
Είμαστε αδιαπραγμάτευτα αντίθετοι με την απόπειρα αλλαγής του εφημεριακού καθεστώτος.
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
1.Μαζικές προσλήψεις μόνιμου Υγειονομικού προσωπικού
2.Αναβάθμιση των κτιριακών και λοιπών υποδομών
3.Δημιουργία της νέας πτέρυγας
Δηλώνουμε πως μαζί με την ΕΙΝΚΥΛ του Γ.Ν.Λάρισας θα αγωνιστούμε για υψηλού επιπέδου, δωρεάν υπηρεσίες για όλους.
Εκ του προεδρείου
Πρόεδρος: Παπαχρίστου Κων/να , Νοσηλεύτρια Γ.Ν.Λ.
Γραμματέας: Γκιπάτα Χρυσούλα, Νοσηλεύτρια Γ.Ν.Λ.
Ταμίας: Ζάρρας Γεώργιος, Νοσηλευτής Γ.Ν.Λ.

Δεν υπάρχουν σχόλια