....

....

Νέα μεγάλη αδικία σε βάρος του Χάρη Θεοχάρη!



Aγαπητέ Aπόκαυκε,


Το κρουαζιερόπλοιο που εγκαινίασε προ ολίγων εβδομάδων την σεζόν, επιστρέφει σήμερα στον Πειραιά γεμάτο κορωνοϊό (οποία έκπληξη !).


Στην κυβερνητική αποστολή υποδοχής θα ηγείται το γνωστό δίδυμο Χαρδαλιά - Τσιόδρα, αντί για τον πολιτικό γίγαντα Θεοχάρη Χάρη...

Ο ευγνώμων κορωνοϊός

apokaukos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.