....

....

Διευθύντρια Πνευμονολογικής Κλινικής του ΣΩΤΗΡΙΑ: "Υπήρξε διασπορά του ιού το καλοκαίρι"

Διευθύντρια Πνευμονολογικής Κλινικής του ΣΩΤΗΡΙΑ: "Υπήρξε διασπορά του ιού το καλοκαίρι"

Πρεμιέρα #KontraNews10
Μίνα Γκάγκα διευθύντρια 7ης Πνευμονολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου ΣΩΤΗΡΙΑ με τον Γιώργο Μελιγγώνη:
"Υπήρξε διασπορά του ιού το καλοκαίρι"

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.