....

....

Λάθος στη μετάφραση;

 


Από πότε άραγε όταν κάποιος προσφεύγει σε οποιοδήποτε θεσμό της δικαιοσύνης διότι παραβιάστηκαν θεμελιώδη δικαιώματά του αυτό μεταφράζεται ως επιθετική ενέργεια;

Κρίμα γιατί είναι τόσο σαφής η δήλωση του κ. Χειρδάρη που δεν δικαιολογεί τοσο χοντροκομμένη παρερμηνεία.

efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.