Συγκέντρωση της ΠΟΕΔΗΝ και της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στο Υπουργείο Εργασίας
Συγκέντρωση πραγματοποίησε έξω από το Υπουργείο Εργασίας η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ) ζητώντας την ένταξη των Υγειονομικών, Προνοιακών και ΕΚΑΒ υπαλλήλων στα βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα (Β.Α.Ε).
Σε ανακοίνωση της η ΠΟΕΔΗΝ σημειώνει ότι «δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογούμε εν’ μέσω πανδημίας για την αναγκαιότητα ένταξης των Υγειονομικών, Προνοιακών και ΕΚΑΒ υπαλλήλων στα Β.Α.Ε. Διαθέτουμε ενιαίο φορέα ασφάλισης (ΕΦΚΑ) και δεν μπορεί υπάλληλοι των ίδιων επαγγελμάτων να αντιμετωπίζονται με διαφορετικό ασφαλιστικό τρόπο. Οι χιλιάδες συνάδελφοι που αρρωσταίνουν από την επικινδυνότητα και την ανθυγιεινότητα των Επαγγελμάτων επιβάλουν την ένταξή μας χωρίς «αστερίσκους».
Στην ίδια κινητοποίηση συμμετείχε και η Α.Δ.Ε.Δ.Υ, η οποία διεκδικεί, επίσης, την ένταξη των εργαζομένων στα Β.Α.Ε., και, μάλιστα, διαμαρτύρεται για το γεγονός ότι κατά τη συγκρότηση Επιτροπής «Κρίσεως Βαρέων και Ανθυγιεινών Επαγγελμάτων» από τον Υπουργό Εργασίας, Γιάννη Βρούτση, το συνδικάτο δεν έχει εκπροσώπηση.
Από τη μεριά της η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. επισημαίνει σε σχετική ανακοίνωση, μεταξύ άλλων, ότι “με έκπληξη και οργή πληροφορηθήκαμε τη συγκρότηση Επιτροπής «Κρίσεως Βαρέων και Ανθυγιεινών Επαγγελμάτων» από τον Υπουργό Εργασίας, Γιάννη Βρούτση, από την οποία απουσιάζει η εκπροσώπηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. Ήδη η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. έχει αποστείλει επιστολή διαμαρτυρίας στον Υπουργό Εργασίας, για το θέμα. Πληροφορηθήκαμε, δε, ότι την Τετάρτη, 2 Σεπτεμβρίου 2020, θα γίνει, στο Υπουργείο Εργασίας, ακρόαση φορέων για τα Βαρέα και Ανθυγιεινά”.

Δεν υπάρχουν σχόλια