....

....

ΚΝΕ κατά Πρετεντέρη, Πορτοσάλτε, Οικονόμου με σποτ για «παπαγαλάκια»

 

Με σποτ που αναρτήθηκε στο κανάλι της στο Youtube η νεολαία του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας, σχολιάζει την εχθρική στάση των γνωστών δημοσιογράφων: Γιάννη Πρετεντέρη, Άρη Πορτοσάλτε και Δημήτρη Οικονόμου απέναντι στους μαθητές και στην απόφαση τους να προχωρήσουν σε καταλήψεις ώστε να ζητήσουν μέτρα προστασίας από τον κορωνοϊό στα σχολεία τους. «Τους παπαγάλους αγαπάμε, τα “παπαγαλάκια όχι» είναι το μήνυμα του σποτ, που παρουσιάζει τις τοποθετήσεις των προαναφερόμενων δημοσιογράφων σχετικά με τις καταλήψεις.


metrosport.gr

2 σχόλια:

  1. Νωρίς-νωρίς η ΚΝΕ τα θυμήθηκε τα παπαγαλάκια!
    Τόσον καιρό χέρι-χέρι πήγαιναν.
    Όπως ο Χρηστάρας, καλή ώρα, με το συνεταιράκι του τον Καπτάνγιώργη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο χρηστάρας έχει τόση σχέση με το ΚΚΕ όση κι ο Κιτσόπουλος με το ΠΑΣΟΚ.
    Είναι της γνωστής εταιρείας ΣΥΝΔΙΚΑΛΑΣ Α.Ε. μεγαλομετόχου της διοικησης και πολλαπλά ευνοημένης, στην υγεία των κορόιδων.

    ΜΑΥΡΟΣ Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.