....

....

Συνέχιση κινητοποίησης










4 σχόλια:

  1. Τι έγινε ρε παιδιά;
    Δεν τα βρίσκει με το πατριωτάκι του ο πρόεδρος;
    Εσωκομματικές διενέξεις;
    Άντε να δούμε το Γρ. Τύπου του ΕΚΑΒ σε καμιά συνέντευξη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σύμφωνα με πληροφορίες, ούτε στη Θεσσαλία, από την οποία προέρχεται ο γραμματέας, έχει προσληφθεί από τα νοσοκομεία προσωπικό για τα δευτερογενή τους, αλλά μην το πείτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, εκεί κάποιοι τον τραβήξανε τα νεφρά τον Δ/ντή, συγνώμη τον Πρόεδρο ήθελα να πω, οπότε δεν τον παίρνει....

      Διαγραφή
  3. Εξιτήρια ΤΕΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.