....

....

Κόντρα για τις δευτερογενείς διακομιδές ασθενών


Κόντρα για τις δευτερογενείς διακομιδές ασθενών στην Καβάλα. 

Center T



youtube.com

4 σχόλια:

  1. 3 το πρωί, 3 το απόγευμα και 2 το βράδυ, γιατί δεν έγιναν 5 το πρωί, 5 το απόγευμα και 3 το βράδυ εδώ και τόσα χρόνια της προεδρίας Τσιτσιλικάκη;
    Τι ακριβώς εχει κάνει για να πετύχει αυτό τον στόχο;
    Πόσες μέρες αποχής εχει κάνει για προλήψεις, ώστε ν΄ αυξηθεί η δύναμη των ασθενοφόρων στα επείγοντα, για να μην χρειάζεται να κάνει επιλογή περιστατικών, ή να ελαχιστοποιήσει τις πιθανότητες επιλογής για ποια θα σώσει και ποια όχι;
    Καμία μέρα αποχής δεν εχει κάνει γιατί απλά δεν ηταν ο στόχος του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Κώστα! τράβα μπροστά και μη σταματήσεις. καλά είπες μέχρι τέλους! Ο κυριούλης που διοικεί το νοσοκομείο τι επαγγελματική ιδιότητα έχει και γνωρίζει τα περί επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας; Μόνο ότι θέλει κάποιος να του κάνει τα ραντεβου και τα εξιτήρια λέει, στο ενδεχόμενο καθυστέρησης στα επείγοντα δεν απαντάει. Και μάλλον του διαφεύγει ότι οι πολίτες κρίνουν και αυτόν τόσο καιρό που δεν μερίμνησε να δώσει λύση για τα δευτερογενή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπάχαλο στους κόλπους της ΠΟΠ-ΕΚΑΒ, αλλού κατευθύνει τις ενέργειες με ανακοινώσεις της κι αλλού αφήνει μόνο του το τοπικό σωματείο να βγάλει τα κάστανα απ' τη φωτιά και αλλού δεν εφαρμόζεται η απόφαση του ΓΣ, η οποία υποτίθεται εχει πανελλαδικό χαρακτήρα, όπως πχ η Θεσσαλία, εκεί που ο γραμματεύς της ΠΟΠ ειναι κομματικό στέλεχος της ΝΔ και σταμάτησε την αποχή, σύμφωνα πάντα με πληροφορείς, ακριβώς την περίοδο της καλοκαιρινής αδείας του, έτσι ώστε να μην τον ζαλίζουν στα τηλέφωνα για τις εξυπηρετήσεις.

    ΠΑΪΣΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτά που ειναι δευτερογενή και εκτός έδρας μαζί, τα επιτρέπει ο προέδρας να πηγαίνουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.