Ζακ Κωστόπουλος: Ξεκινά η δίκη για τον θάνατο του 33χρονου ακτιβιστή
Οι δραματικές τελευταίες στιγμές του ακτιβιστή Ζακ Κωστόπουλου θα αναβιώσουν σήμερα το πρωί στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αθήνας, όπου αναμένεται να πραγματοποιηθεί η δίκη για τον θάνατό του, στο πεζοδρόμιο της οδού Γλάδστωνος στην Ομόνοια. Την ίδια ώρα, πραγματοποιείται συγκέντρωση διαμαρτυρίας και κάλεσμα έξω από το δικαστήριο με σύνθημα «Δικαιοσύνη για τον Ζακ».
Στο εδώλιο κάθονται τέσσερις αστυνομικοί, ένας κοσμηματοπώλης και ένας μεσίτης, κατηγορούμενοι για το κακούργημα της θανατηφόρας σωματικής βλάβης, καθώς -κατά το κατηγορητήριο- «με πρόθεση επέφεραν στο θύμα σωματικές κακώσεις που μπορούσαν να του προκαλέσουν (όπως και πράγματι συνέβη) κίνδυνο για τη ζωή του».

Η οικογένεια του 33χρονου επιμένει από την πρώτη στιγμή ότι επρόκειτο «για βίαια θανάτωσή του», δείχνοντας ξεκάθαρα και τις αστυνομικές αρχές και τον τρόπο που αντιμετώπισαν τον Ζακ εκείνη την ημέρα. Μάλιστα, η πλευρά του θύματος, βασισμένη και σε βίντεο που έχει καταγράψει την άγρια επίθεση που δέχθηκε ο εγκλωβισμένος εκείνη την στιγμή Ζακ, ο οποίος δεχόταν “βροχή” από κλωτσιές και θρυμματισμένα κρύσταλλα από την βιτρίνα του κοσμηματοπωλείου στο οποίο είχε μπει, είχε ζητήσει την παραπομπή των κατηγορουμένων για το κακούργημα της ανθρωποκτονίας από πρόθεση.
Στο παραπεμπτικό βούλευμα γίνεται αναφορά στις «σωματικές βλάβες» τις οποίες επέφεραν στον 33χρονο ακτιβιστή οι κατηγορούμενοι, που καταγράφονται στις ιατροδικαστικές εκθέσεις και φέρονται να «συντέλεσαν στην πρόκληση οργανικού στρες, το οποίο με τη σειρά του προκάλεσε τις ισχαιμικού τύπου αλλοιώσεις του μυοκαρδίου που αποτέλεσαν την τελική αιτία θανάτου». Όμως, το δικαστικό συμβούλιο στο σκεπτικό του, αν και ξεκαθαρίζει ότι οι δύο καταστηματάρχες μπορούσαν να προβλέψουν ότι η επίθεσή τους ίσως είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο, υπογραμμίζει ότι «έδρασαν απερίσκεπτα και επιτέθηκαν κατά του παθόντος μη προβλέποντας το επελθόν αποτέλεσμα».
Το χρονικό της υπόθεσης
Ήταν Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2018, όταν ο 33χρονος Ζακ Κωστόπουλος βρέθηκε μέσα σε κοσμηματοπωλείο στην Ομόνοια, χωρίς να έχει ξεκαθαριστεί ο λόγος και ο τρόπος που βρέθηκε εκεί. Στην προσπάθειά του να απεγκλωβιστεί από το κατάστημα πέρασε μέσα από τη τζαμαρία ενώ παράλληλα, δέχτηκε άγρια χτυπήματα από τον ιδιοκτήτη του καταστήματος και έναν μεσίτη που διατηρεί γραφείο στην περιοχή. Από ένα βίντεο που έχει δει το φως της δημοσιότητας φαίνεται ο 33χρονος να έχει εγκλωβιστεί μέσα στο κοσμηματοπωλείο και στην προσπάθειά του να βγει εμφανίζονται δύο άνδρες να του επιτίθενται με κλωτσιές όταν εκείνος προσπαθεί να διαφύγει μέσα από την σπασμένη τζαμαρία, με άλλους περαστικούς να κοιτάζουν το περιστατικό αμέτοχοι.
Ένα δεύτερο βίντεο έδειξε την συνέχεια του μοιραίας σκηνής, όπου ο Ζακ αφού έχει βγει από τη σπασμένη τζαμαρία, δέχεται τις πρώτες βοήθειες, αλλά δέχεται και μια κλωτσιά στην πλάτη από ένα τρίτο άτομο. Στη συνέχεια αρχίζει να τρέχει, παραπατάει, πέφτει πάνω σε τραπέζια παρακείμενων καταστημάτων και ακινητοποιείται από άνδρες της αστυνομίας, οι οποίοι πλέον βρίσκονται κατηγορούμενοι στην υπόθεση.

Επειδή όσοι επισκεπτόμαστε την ΣΦΗΚΑ το κάνουμε για να διαβάσουμε κι όχι για να καταθέσουμε το Like της δουλικότητας, ιδού η πρώτη παράγραφος του κειμένου στο οποίο παραπέμπει ο κος ERNESTO:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Σοβαρά ερωτήματα σχετικά με τις ευθύνες (εκτός όλων των υπολοίπων) και του διασώστη-μοτοσυκλετιστή στην υπόθεση του θανάτου του Ζακ Κωστόπουλου θέτει το πόρισμα της Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας. Κι αυτό γιατί όπως επισημαίνεται στο πόρισμα, το οποίο δημοσιεύει η Εφημερίδα των Συντακτών, προκύπτουν..."
Γιατί άραγε ο επαναστάτης ERNESTO επέλεξε να μας παρουσιάσει αυτόν που αναδημοσίευσε (αντέγραψε) κι όχι αυτόν που αποκάλυψε; Υπονοεί ότι μέσα από το ΕΚΑΒ δόθηκε τάχα το πόρισμα, ενώ είναι γνωστό ότι δόθηκε από την Οικογένεια (που το παρέλαβε από το Υπουργείο Υγείας). Όποιος γκαιμπελίσκος έχει απορίες δεν έχει παρά να ρωτήσει την Οικογένεια ή την δικηγόρο της. Επίσης ας ρωτήσει και την δημοσιογράφο αν από το ΕΚΑΒ της είπαν ότι γίνεται ανάνηψη σε νεκρό, ακόμη και σε ανεύρεση μετά από ημέρες. Αυτά τα κουφά μόνο ο Μαέστρος σας τα έλεγε στο Μάτι (κοτσάνα 2 περί ιατροδικαστών).
Μην το παιδεύετε όμως μαεστρόπουλα και τον Μαρκάκη δεν τον πατζίζετε με τίποτε. Την ξεφτίλα αυτή θα την πάρετε μαζί σας, ακόμη και όταν φυγετε με συνταξη. Δυστυχώς για σας πέσατε πάνω σε άντρα με .... κι όχι σε κάποια κόττα λυράτη, όπως έχετε συνηθίσει.
Και εις άλλα με υγεία!
ZK
Ρε ποιος το έδωσε το πόρισμα στις εφημερίδες ; Ποιος να το έδωσε τον Ιανουάριο του 2019 ; Ποιος να ήταν πρόεδρος στο Εκαβ τότε ;Ποιοι ήταν στο υπουργείο υγείας τότε ; Δεν το μαζεύετε το θέμα με τίποτα.
ΔιαγραφήΤο πόρισμα διέρρευσε στον τύπο τον Ιανουάριο του 2020, όχι το 2019 και προφανώς το ζήτησαν και το πήραν οι δικηγόροι της οικογένειας του θύματος. Τώρα γιατί δεν τελεσιδίκησε η πειθαρχική διαδικασία, από τον Νοέμβριο του 2018 που διατάχθηκε, είναι απορίας άξιον.
ΔιαγραφήΤο πόρισμα στο Υπουργείο Υγείας δεν "διαρρέει". Πάει με δόξα και τιμή, εφόσον ζητηθεί. Το ψευδοκράτος του ΕΚΑΒ είναι ένα πρόσφατο επίτευγμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπισης για να "παραδοθεί" πρέπει όχι απλώς να διαταχθεί ΕΔΕ (περίπου Πρωτοχρονιά) και να ανατεθεί αλλά και να ολοκληρωθεί (περίπου ένα εξάμηνο και ταυτόχρονα με τις εκλογές)
Τελεσιδίκησε είναι μεγάλη υπερβολή γιατί κρίνεται και επανακρίνεται και σε υψηλότερα επίπεδα. Η πρώτη κρίσιμη διοικητική κρίση έγινε(που χρειάστηκε περίπου δίμηνο) και ήταν ότι η τιμωρία πρέπει να υπερβαίνει τον ένα μήνα, οπότε υποχρεωτικά παραπέμπεται στο Πειθαρχικό, σε αντίθεση με τις πιέσεις για μια μικρή ποινή Προέδρου ώστε να πέσει η υπόθεση στα μαλακά.
Αυτά τα ξέρουν όλοι αλλά ψαρεύουν στα θολα νερά. Όποιος πιστεύει ότι τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να καλυπτονται δεν έχει παρά να το πει καθαρά
ΖΚ
Ευχαριστούμε για την αναμετάδοση, μια και δεν τα ξέρουμε όλοι, όπως αυθαίρετα γράφεις, πολύ δε περισσότερο δεν ψαρεύουμε σε θολά νερά. Φυσικά και δεν πρέπει να καλύπτονται τέτοιες περιπτώσεις, αλλά η ευθύνη απόδοσης ευθυνών βαρύνει τις Διοικήσεις. Ο απλός κόσμος ζητά απλά δικαιοσύνη.
ΔιαγραφήΈχουν ξοδευτεί τόσα κείμενα, χωρίς να μιλάει κάνει για την ταμπακιέρα:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάθονται σήμερα στο εδώλιο για τον Ζακ, όλοι όσοι έχουν ευθύνη ή μήπως όχι;