....

....

Θέμα ΡΘ: «Καμπανάκι» από την υπεύθυνη του ΚΕΠΥ-ΕΚΑΒ – «Να περάσουμε κατευθείαν στο επίπεδο 4» (audio)


Λίγες ώρες πριν η Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης περάσει στο επίπεδο συναγερμού 3, η υπεύθυνη του ΚΕΠΥ-ΕΚΑΒ Β. Ελλάδος Τζίνα Λεπτοκαρίδου, προτείνει να περάσουμε στο επίπεδο 4, «για να συμμορφωθούμε».

Όπως εξήγησε η κα Λεπτοκαρίδου, μιλώντας στο Ράδιο Θεσσαλονίκη και την εκπομπή της Κλαούντια Έγγερς «ανάμεσά μας υπάρχουν  πολλοί ασυνείδητοι πολίτες οι οποίοι είναι θετικοί στον κορωνοϊό και είναι σε καραντίνα, αλλά κυκλοφορούν κανονικά. Επίσης υπάρχουν οι ασυμπτωματικοί ασθενείς».

Αναφερόμενη στους ‘αντιρρησίες’, σημείωσε πως «δεν έχουν καμία σχέση με την ιατρική και δε μπορούν να υποστηρίξουν αυτό που διατυμπανίζουν». Πρόσθεσε ότι αυτά που ισχυρίζονται παύουν να ισχύουν, όταν πηγαίνουν σε νοσοκομείο.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στο εορταστικό πενθήμερο που πλησιάζει, της 26ης και της 28ης Οκτωβρίου, προτείνοντας lockdown, καθώς όπως εκτίμησε «αυτές τις μέρες ο κόσμος θα κυκλοφορεί παντού και δεν θα κρατήσει τα μέτρα».

«Αυτό το πενθήμερο είναι παρά πολύ επικίνδυνο» τόνισε χαρακτηριστικά.

Ακούστε την εκπομπή της Κλαούντια Έγγερς:


thessnews.gr

2 σχόλια:

  1. Μόλις ξεφεύγει ο έλεγχος και αυξάνονται τα κρούσματα, φταίει ο λαός και οι υπεύθυνοι των... τίτλων κυριεύονται από πανικό!!!
    Εσείς φταίτε που μπαίνετε στα λεωφορεία και δεν περιμείνετε να έρθει το άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τζίνα ξεπλένεις την Κυβέρνηση ή μας φαίνεται;
    Μάλλον έχεις καιρό να μπει σε αστικό του ΟΑΣΘ.
    Το καθένα, σε κάθε δρομολόγιό του, μεταφέρει περισσότερους απ' ότι φαίνεται στα βιντεάκια που κυκλοφορούν στα ΜΜΕ σας, με πιτσιρικάδες στην Αριστοτέλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.