....

....

ΚΑΛΑ και ΚAKA NEA


Ανησυχία προκάλεσε η χθεσινή ανακοίνωση για τα κρούσματα: 

438 Κυριακάτικα; 

Ας ρίξουμε μια ματιά στις άλλες Κυριακές του τελευταίου διμήνου (μετά την φοβερή επιτυχία Θεοχάρη), μεταγγραφάρα ε;

Λοιπόν από τα στοιχεία του ΕΟΔΥ για τα ημερήσια κρούσματα:

 18/10:  438 

 11/10:  280

4/10:    229

27/9:      218

20/9:      170

13/9:      207

 6/9  :     144

31/8 :      183

24/8 :      170


Από πρώτη ματιά φαίνεται σαν να υπάρχει εκθετική αύξηση με όσα κάτι τέτοιο προοιωνίζει. Ωστόσο αν κοιτάξει κανείς τον πίνακα στις Κυριακές βλέπει μια μεγάλη διαφορά στον αριθμό των tests που έχουν γίνει αυτό το συγκεκριμένο Σάββατο (κι ανακοινώνονται Κυριακή)


https://eody.gov.gr/wp-content/uploads/2020/10/covid-gr-daily-report-20201018.pdf πίνακας 6


Σε μεγάλο βαθμό, λοιπόν, η αύξηση οφείλεται σε αυτό και μπορεί να παρατηρηθεί και τις επόμενες μέρες , αν συνεχιστεί αυτή η μεγάλη διαφορά στον αριθμό των τεστ.


Επίσης αν προσέξει κανείς τον πίνακα για τα κρούσματα των τελευταίων δυο εβδομάδων διαπιστώνει ότι η κατάσταση στην Αθήνα αρχίζει να ομαλοποιείται, αν και η συσσώρευση αρκετών εκατοντάδων ασθενών στις πτέρυγες covid 19 σε συνδυασμό με την σχεδόν πλήρη εξάντληση των εφεδρειών στις ΜΕΘ Αθηνών, δεν εγγυάται τίποτε το καλό για τους άμεσους υποψήφιους προς διασωλήνωση, στην Αθήνα.


Το πολύ ανησυχητικό στοιχείο είναι οι εξελίξεις σε παραμεθόριους νομούς λόγω της επίπτωσης του ψύχους, παρότι ακόμη είναι τα πράγματα στην αρχή-αρχή. Δείτε: Κοζάνη, Καστοριά, Ιωάννινα, Πέλλα. Ακόμη και οι Σέρρες που ήταν μια εξαίρεση στο χάρτη του Βορρά είχαν χθες 8 κρούσματα κι έγιναν βαθιά πράσινες Αν μια τόσο μικρή επίπτωση του καιρού ευνοεί τόσο πολύ τον ιό, τι πρόκειται να ακολουθήσει;


Μετά τα τέλη Φλεβάρη, όπου γράφηκε εδώ το πρώτο κείμενο για την πανδημία πολλά επιβεβαιώθηκαν, αν και αντιμετωπίστηκαν με καχυποψία ή και χλευασμό (από γνωστούς κύκλους). Θυμίζω μόνο τις προειδοποιήσεις για τα πέντε νησιά με προσφυγικά στρατόπεδα (Λέσβος, Σάμος και Χίος ήδη έχει επιβεβαιωθεί) ή την πρόγνωση για τετραψήφιο αριθμό θυμάτων που λοιδωρήθηκε . Επίσης αποκαλύφθηκε πλήρως ο ρόλος της συνδικαλιστικής ηγεσίας, που διακρίθηκε για την ταύτιση με την διοίκηση είτε στο να μην προηγηθεί τον Φλεβάρη καμία εκπαιδευτική ή επιχειρησιακή συζήτηση ώστε να παρουσιαστούν ωραιοποιήσεις παντού Κορυφώθηκε αυτό στην στάση της όταν εξαντλήθηκαν τα προστατευτικά μέσα και γελοιοποιήθηκαν με την συγχαρητήριο επιστολή προς τον Πρόεδρο, την Κυριακή των Βαίων.


Οι έπαινοι και οι τηλεδιασκέψεις με τον Μητσοτάκη καθώς και οι υποσχέσεις για διάφορες παροχές με πρώτο και κύριο τα ΒΑΕ, αποτέλεσαν μια ακόμη διάψευση ενώ η στάση στην υπόθεση των αεροδιακομιδών θύμιζε τον κερατά που κρατούσε το φανάρι. Οι μεγαλοστομίες περί SUPER EKAB έδωσαν τη θέση τους στις φήμες περί διάσπασης, ακρωτηριασμού και ανάμιξης του κ. Χαρδαλιά σε μια καθαρά υγειονομική υπηρεσία.


Ο εργατοπατερισμός ολοκληρώθηκε με την πλαστογραφημένη εκλογο-απολογιστική συνέλευση και την ένοχη σιωπή (ή και συνενοχή για μερικούς), στην υπόθεση πολιτικής δίωξης ευάλωτου συναδέλφου που έφθασε και στην Βουλή. Πολλές απειλές, ξηλώματα, διώξεις με αφορμή δήθεν τυπικά ζητήματα που οδηγούν τους συναδέλφους στα δικαστήρια ενώ τα σωματεία σιωπούν ή και συγχαίρουν την διοίκηση, αν πούμε και για την επιτροπή υγιεινής και ασφάλειας, τι κάνετε, καλά είστε; Πως πάει ο προεκλογικός σας αγώνας; Διάφοροι κεντρώοι, σοσιαλιστές έως και ψευτοσυριζαίοι κρατάνε το ίσιο, σε τρομοκρατική δράση κρυοχρυσαυγίτικου τύπου.

Τα μηνύματα που έρχονται όμως από την εργασιακή βάση δεν είναι τόσο καλά για τουςεπικεφαλής. Κατ’ αρχάς οι άνω των 100.000/μήνα επισκέψεις της ΣΦΗΚΑΣ, η ανάδειξη πλήθους συμμετοχών με διάφορες μορφές στο «κίνημα αποκαλύψεων», η προσοχή που δίνεται πλέον από κόμματα και ΜΜΕ στα όσα συμβαίνουν εντός. Επίσης έρχονται νέα πρόσωπα, χωρίς σκελετούς στην ντουλάπα που να δικαιολογούν ακόμη την ιερά συμμαχία του γνωστού διδύμου, και κάνουν το βήμα μπροστά. Το χειρότερο όμως γι’ αυτούς είναι η διογκούμενη τάση των «μαύρων». Της μεγάλης πλειονότητας των συναδέλφων που εργάζονται αξιοπρεπώς χωρίς να προσπαθούν να κλέψουν το δίκιο ή την σειρά των άλλων με την υποστήριξη πολιτικών μαγαζιών, μεγάλων η μικρών.


Είναι τεράστια η ευθύνη όσων κατά την κυβερνητική πενταετία αμαύρωσαν με την στάση τους τα ιδανικά και την ηθική υπεροχή της Αριστεράς, κατηγορώντας συχνά- πυκνά αδίκως διαφόρους συναδέλφους. Οι περισσότεροι μάλιστα από αυτούς τους «ψευδο -φανατικούς» είναι σήμερα εξαφανισμένοι ή κάνουν την αυτοκριτική τους και περνούν με χαρωπά πηδηματάκια στην υπηρεσία των νέων αφεντικών Αυτά είναι γνωστά σε μένα γιατί υπήρξα θύμα τέτοιων συμπεριφορών και ποτέ θύτης. Επίσης, λόγω ηλικίας, δεν τρέφω πια συνδικαλιστικές φιλοδοξίες. Το κίνητρο μου είναι, όπως θα έλεγε και η Πατουλίδου, "για το ΕΚΑΒ ρε γαμώτο", "για μια σχέση εργασίας (μόνιμος) στο ΕΚΑΒ ρε γαμώτο", "για να κρατήσουμε κατι από αυτά που παλέψαμε και κερδίσαμε στο παρελθόν ρε γαμώτο".!


Δεν μπορώ να βλέπω, τους ίδιους εμπόρους ιδεών και ανθρώπων, να πουλάνε περσινά ξινά σταφύλια για να εξασφαλίσουν ότι οι ίδιοι θα επιπλεύσουν και πάλι. Κατάγγειλα παντού (ΣΩΜΑΤΕΙΟ, εφορευτική, διοίκηση, επιστημονική ιεραρχία, Επιστημονικό Συμβούλιο) την ανόητη, επικίνδυνη, παράνομη επιχείρηση υφαρπαγής της ψήφου των συναδέλφων από μια αδίστακτη γραφειοκρατία καθώς και τον κίνδυνο διασποράς σε βάρος περιοχών από τις οποίες θα υπάρξει μαζική μετακίνηση αλλά και μεταξύ συναδέλφων του λεκανοπεδίου.


Δεδομένου ότι δεν έτυχα καμίας απάντησης από όσους έχουν με βάση το νόμο ευθύνες για την διοργάνωση (ΔΣ, εφορευτική, Επιστημονικό Συμβούλιο κλπ) ας προβληματιστούν, να επικρατήσει εγκαίρως ο κοινός νους.


ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΑ ΞΕΡΑΜΕ, ΤΑ ΠΑΛΕΨΑΜΕ ΤΑ ΑΝΑΤΡΕΨΑΜΕ, ΜΗΝ ΤΑ ΑΝΑΣΤΕΝΕΤΕ.


ΑΚΕΦΑΛΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ή ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ, ΨΕΥΤΟΔΙΛΗΜΜΑ.

ΖΚ




6 σχόλια:

  1. Αυτοί που σε έγραψαν κανονικά, το ξέρουν ότι έχουν ποινικές ευθύνες βαριές, αν τυχόν γίνει καμιά στραβή; Όσο μπούφοι κι αν ειναι, αποκλείεται να πιστεύουν ότι θα τους σώσουν οι -όπουλος+-όπουλος!

    ΜΓ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτοί θα κάνουν ότι δεν ήξεραν τίποτα, όπως και με τον ευάλωτο συνάδελφο!

    ΓΘ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αφου ο συναδελφος δικαι ωθηκε πρωτοδικα στο διοικητικο εφετειο Αθηνων αυτοι συνεχιζουν να λενε οτι δεν ηξεραν τιποτα και το εμαθαν απο το διαδικτυο.Τοσο αστειοι καταντανε.Και ο Παπαδημας και ο Μαθιοπουλος και καποιοι αλλοι.Εξαιρεση αποτελει ο Κιτσοπουλος ο οποιος οχι μονο το παραδεχθηκε αλλα γυρισε και ειπε οτι φταιει ο συναδελφος γιατι ζητησε μειωμενο ωραριο.Τερατωδες ψεμα.Οταν του ζητηθηκε να δειξει αυτο το χαρτι σφυριζε αδιαφορα καθως εννοειται οτι τετοιο χαρτι δεν υπαρχει.Και πως να υπαρχει αλλωστε οταν ο συναδελφος ειναι στο ΣΕΦ απο το 2010 και εχει συνεχεις αναπηριες 67 τοις εκατο απο τοτε και ποτε δεν ζητησε κατι τετοιο.Αντιθετα υπαρχει πρωτοκολημενη η δηλωση του νομου 1599 με την οποια αρνειται το μειωμενο ωραριο και η οποια του ζητηθηκε απο την διευθυνση νοσηλευτικων υπηρεσιων.Κατι που προφανως δεχτηκε και το διοικητικο εφετειο.Αυτα για την αποκατασταση της αληθειας για οποιους εχουν αμφιβολιες.

      Διαγραφή
    2. Οι επίδοξοι Γκαιμπελς, δεν έλειψαν ποτέ από κοντά μας.
      Όπως και οι φασίστες.

      Διαγραφή
  3. Ωραία τα λέτε στην Αθηνα μεταξύ σας.
    Αν όμως το λέει η καρδιά σας, σημειωστε την σωστή σειρά κοινοποιησης : Επιθεώρηση Εργασίας-Πολιτική Προστασία-Ασφαλιστικά μέτρα στο δικαστήριο. Κι άμα θέλει ο Μαέστρος ας πάιξει με τα τρομπόνια του.
    Θα γίνει παντως πολύ γέλιο, κι αν ακόμη αφήσετε να γίνουν οι εκλογές με τις εικόνες της ΕΚΑΒΑΡΑΣ να παίζουν παντού. Αφού ο αποδιοπομπαίος τράγος προσφέρεται μόνος του, εσείς τι ζόρι τραβάτε;
    ΜΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το 667 / 8 είναι άραγε οι ψήφοι που στοχεύει το δίδυμο των εργατοπατέρων και οι έδρες που έχουν; Όχι, είναι τα σημερινά κρούσματα και οι νεκροί της πανδημίας....
    ΖΖ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.