....

....

Με τον πρόεδρο του ΕΚΑΒ στην Αθήνα συναντήθηκε ο Γ. Μανώλης στο πλαίσιο της ίδρυσης τομέα ΕΚΑΒ στο Κέντρο Υγείας Γόννων




Ο Δήμαρχος Τεμπών Γιώργος Μανώλης, συνοδευόμενος από τον υπάλληλο του ΕΚΑΒ και τοπικό σύμβουλο κοινότητας Καλοχωρίου Δημήτρη Λάζο, πραγματοποίησαν επίσκεψη στον Πρόεδρο του ΕΚΑΒ κ. Νίκο Παπαευσταθίου, στην Αθήνα.

Η συγκεκριμένη επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της ίδρυσης τομέα ΕΚΑΒ στο Κέντρο Υγείας Γόννων.

Σε δήλωσή του ο δήμαρχος κ. Μανώλης επισημαίνει: “Επισκεφθήκαμε τον Πρόεδρο του ΕΚΑΒ κ. Παπαευσταθίου για να συζητήσουμε την από μηνών πρότασή μας για ίδρυση τομέα ΕΚΑΒ στο Κέντρο Υγείας Γόννων προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες του δήμου, τόσο τους χειμερινούς όσο και τους καλοκαιρινούς μήνες με τη συρροή χιλιάδων επισκεπτών και παραθεριστών στα παράλια, αλλά και στα ορεινά χωριά και επίσης την κάλυψη ενός σημαντικού τμήματος της ΠΑΘΕ”.


Από την πλευρά του ο Πρόεδρος κ. Παπαευσταθίου επεσήμανε: “Στόχος της διοίκησης του ΕΚΑΒ είναι όχι μόνο να συσταθεί ο τομέας στο Κέντρο Υγείας Γόννων αλλά να λειτουργήσει σωστά και αποτελεσματικά, δηλαδή με το αναγκαίο προσωπικό ώστε να λειτουργεί σε 24ωρη βάση και τις 365 ημέρες τον χρόνο. Η λειτουργία του τομέα θα στηριχθεί σε μετακινήσεις όσων επιθυμούν να υπηρετήσουν στην περιοχή του δήμου Τεμπών αλλά και στην πρόσληψη επικουρικού και μόνιμου προσωπικού.”

onlarissa.gr

3 σχόλια:

  1. Τι έλεγε παλιά ο Ανέστης όταν επί ΣΥΡΙΖΑ ανακοινώνονταν η ίδρυση τομέα σε Κ. Υγείας και πως έλεγε τους Δημάρχους όταν επισκέπτονταν την Διοίκηση του ΕΚΑΒ;
    Έλεγε λοιπόν ότι τα Κέντρα Υγείας ηταν ιδιοκτησία του ΠΑΣΟΚ γιατί αυτό τα είχε σχεδιάσει και λειτουργήσει και οι βλαχοδήμαρχοι που θέλουν εξυπηρετήσεις για ψηφοθηρικούς λόγους!
    Δεν το επέτρεπε ρε παιδί μου ο άνθρωπος, το θεωρούσε ιεροσυλία αυτό που έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ!
    Εεεεεε Ανέστη;
    Τώρα όλα καλά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άύτή είναι η χθεσινή είδηση της ημέρας.Όχι τα αποτελέσματα των εκλογών που κάνανε στην Αθήνα και έπεσε γέλιο της αρκούδας από την φάπα που έφαγε η δήθεν προοδευτική συμμαχία.Τους πήρε χαμπάρι παντού ο κόσμος

      Διαγραφή
  2. Όταν δεν θα ικανοποιηθούν τα ταξίματα, τότε να δούμε πως θα γελάει η αρκούδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.