Προτείνω στους συναδέλφους της Αθηνας, στις εκλογλες του κορωνοιου που θα έχουν σε 8 ημέρες να σταυρώσουν αποκλειστικά τους υποψηφίους που συμμετέχουν στην Επιτροπη Υγιεινης και Ασφάλειας. Οι καημένοι, έχουν υποστεί χαριν της υπηρεσίας μουγκολαρυγγίτιδα με συνεχή σιελόρροια. Αυτό κι αν είναι εργατικό ατύχημα. Πόσο μαλάκες σας περνάνε;
Και μετα απο αυτο και αφου δεν εισακουστηκε ηρθε η δικαιωση απο το διοικητικο εφετειο Αθηνων.Να αποφασιζουν τα δικαστηρια για τα αυτονοητα .Εκει φτασαμε.
Προσέξτε την ημερομηνία. Είναι 33 ολόκληρες ημέρες μετά! Όμως τα τσακάλια μούγκα. Το γράφουν ερωτήσεις στην Βουλή, το γράφουν άρθρα δημοσιογράφων, το γράφουν καταγγελιες άπειρων συναδέλφων, το γράφουν κι αυτοί... εκεί που δεν πιάνει μελάνι. Γιατί είναι μαεστρόπουλα και τάζουν ρουσφετάκια σε μαύρους, μεταθέσεις σε επαρχιώτες και προστασία σε χθεσινούς πρωταγωνιστές της αριστερής διοίκησης που τώρα τρέμουν για την θεσούλα τους. Κανένας ξεφτίλας δεν νιώθει την ανάγκη να διαχωρήσει τη θεση του και να παραιτηθεί; άγνωστη
Πόσο είχε πάρει ο κ Σταύρος Παπαδήμας; Και εις ανώτερα...
Οι συνδικαλιστές του σήμερα, έχουν ξεπεράσει στην κυνικότητα και τους πολιτικούς! Όλα για τον ψήφο! Έπιασαν τόπο τα σεμινάρια που τους έκαναν όταν ήταν στην αντιπολίτευση!
Για ότι δεν προσπάθησαν και δεν πάλεψαν οι συνδικαλιστές, παρά την γνώση που έλαβαν με την κοινοποίηση του συγκεκριμένου εγγράφου, το έπραξε η δικαιοσύνη! Ιδού... https://ekabsfika.blogspot.com/2020/10/blog-post_621.html?m=1
Η ντροπή τους είναι άγνωστη ως λέξη. Αναγκάζουν έναν άνθρωπο να δημοσιοποιεί την ακριβή κατάσταση της υγείας του για το τίποτα.Ο μαέστρος να ξεβουλώσει τα αυτιά του τάχιστα. Αυτή η περίπτωση ήδη πήρε τον δρόμο της, αλλά υπάρχουν και πολλές άλλες..
Προτείνω στους συναδέλφους της Αθηνας, στις εκλογλες του κορωνοιου που θα έχουν σε 8 ημέρες να σταυρώσουν αποκλειστικά τους υποψηφίους που συμμετέχουν στην Επιτροπη Υγιεινης και Ασφάλειας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι καημένοι, έχουν υποστεί χαριν της υπηρεσίας μουγκολαρυγγίτιδα με συνεχή σιελόρροια.
Αυτό κι αν είναι εργατικό ατύχημα.
Πόσο μαλάκες σας περνάνε;
ΓΜ
Pacta sunt servanda, έλεγαν οι Λατίνοι.
ΔιαγραφήΚάτι ξέρανε!
Κ.Κ.
Και μετα απο αυτο και αφου δεν εισακουστηκε ηρθε η δικαιωση απο το διοικητικο εφετειο Αθηνων.Να αποφασιζουν τα δικαστηρια για τα αυτονοητα .Εκει φτασαμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσέξτε την ημερομηνία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι 33 ολόκληρες ημέρες μετά! Όμως τα τσακάλια μούγκα.
Το γράφουν ερωτήσεις στην Βουλή, το γράφουν άρθρα δημοσιογράφων, το γράφουν καταγγελιες άπειρων συναδέλφων, το γράφουν κι αυτοί... εκεί που δεν πιάνει μελάνι.
Γιατί είναι μαεστρόπουλα και τάζουν ρουσφετάκια σε μαύρους, μεταθέσεις σε επαρχιώτες και προστασία σε χθεσινούς πρωταγωνιστές της αριστερής διοίκησης που τώρα τρέμουν για την θεσούλα τους.
Κανένας ξεφτίλας δεν νιώθει την ανάγκη να διαχωρήσει τη θεση του και να παραιτηθεί;
άγνωστη
Πόσο είχε πάρει ο κ Σταύρος Παπαδήμας; Και εις ανώτερα...
ΓΘ
Καλά, γιατί δεν το είπε στην συνελευση;
ΔιαγραφήΧΑΧΑΧΑ!
ΖΖ
Οι συνδικαλιστές του σήμερα, έχουν ξεπεράσει στην κυνικότητα και τους πολιτικούς!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα για τον ψήφο!
Έπιασαν τόπο τα σεμινάρια που τους έκαναν όταν ήταν στην αντιπολίτευση!
και τα καλόπαιδα της Θεσσαλονίκης κάνουν κάτι ΄τετοιες εξυπνάδες Για ψάξτε τους λίγο καλύτερα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΚ
Για ότι δεν προσπάθησαν και δεν πάλεψαν οι συνδικαλιστές, παρά την γνώση που έλαβαν με την κοινοποίηση του συγκεκριμένου εγγράφου, το έπραξε η δικαιοσύνη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΙδού...
https://ekabsfika.blogspot.com/2020/10/blog-post_621.html?m=1
Η ντροπή τους είναι άγνωστη ως λέξη. Αναγκάζουν έναν άνθρωπο να δημοσιοποιεί την ακριβή κατάσταση της υγείας του για το τίποτα.Ο μαέστρος να ξεβουλώσει τα αυτιά του τάχιστα. Αυτή η περίπτωση ήδη πήρε τον δρόμο της, αλλά υπάρχουν και πολλές άλλες..
ΑπάντησηΔιαγραφή