....

....

ΠΡΟΣ ΚΥΡΙΟ ΑΓΟΡΑΣΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ!!!

 ( γιατί το να παρουσιαζεις δικό σου το έργο των άλλων ΚΑΤΑΝΤΑΕΙ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ)

EKABSFIKA.BLOGSPOT.COM
Ενισχύεται με 10 νέα σύγχρονα ασθενοφόρα το ΕΚΑΒ στη Θεσσαλία


Ο κος Περιφερειάρχης Θεσσαλίας παρουσιάζει ως νέα τα περσινά ξινά σταφύλια Το περσινά είναι τρόπος του λέγειν, δεδομένου ότι οι προδιαγραφές που παρουσιάζει ως νέο τόσο αναλυτικά είναι έργο 2017, που πάει να πει έργο ΣΥΡΙΖΑ.
Ο διαγωνισμός αυτός, κοινός για Θεσσαλία και Μακεδονία, μάλλον καθυστέρησε ανεξήγητα στην Λάρισσα δεδομένου ότι στη Θεσσαλονίκη η τυπική υπογραφή του Περιφερειάρχη, έχει προηγηθεί κατά πολύ. Οπότε τις παραινέσεις του ο κ Περιφερειαρχης που… ενέκρινε, ας τις απευθύνει στον καθρέφτη. Όσον αφορά τις κενολογίες: «Η εποχή είναι αναθεωρητική και χρειαζόμαστε ταχύτητα, αυτοματισμό και απλοποίηση των διαδικασιών για την υλοποίηση των αναγκαίων έργων που υπηρετούν τον άνθρωπο» είναι κλεμμένη από λυσάρι για εκθέσεις στις Πανελλήνιες. Αποτελεί δε απάτη για ανόητους το ότι ένα έργο του 2017 εντάσσεται τα έργα της Περιφέρειας για … την αντιμετώπιση της υγειονομικής κρίσης του 2020. Μπράβο προνοητικότητα! Κύριε Περιφερειάρχα ο λογογράφος κάνει copy paste και είναι χαραμοφάης.
Ο συγκεκριμένος διαγωνισμός έχει περάσει από καυδιανά δίκρανα Ολοκληρώθηκε η διαδικασία αρχές του 2019, πέρασε προδικαστική επιτροπή ενστάσεων, επικαιροποιήθηκε αντιστοίχως από το ΔΣ του ΕΚΑΒ, πέρασε από εκδίκαση ασφαλιστικών μέτρων, απέμεινε μόνο μία οικονομική προσφορά, ακολούθησαν εκλογές και σχετικά πρόσφατα εκδικάστηκε και η οριστική δικαστική απόφαση για την ένσταση μιας εταιρείας που αποκλείστηκε για τυπικούς λόγους στα δικαιολογητικά της, όχι από το ΕΚΑΒ αλλά από τα δικαστήρια.
Που βλέπετε τώρα την συμβολή του κ Αγοραστού και της παράταξης του; Στο ότι παραποιώντας τα πάντα, με τους μπουκωμένους της λίστας Πέτσα, τα εννιά στα δέκα θα περάσουν ντούκου Στο δέκατο, που τους παίρνουν χαμπάρι, κανείς δεν σχολιάζει τις παρασκηνιακές προσπάθειες που καταβλήθηκαν για να βγει άγονος κι αυτός ο διαγωνισμός μέχρι τελευταία στιγμή.
Βέβαια, στο ΕΚΑΒ συχνά πιάνονται στα πράσα! Την μια ξύνονται στη λίστα του τσομπάνη για το στόλο 350 νέων ασθενοφόρων που φέραμε εμείς Πόσα έφεραν εκείνοι σε 16 μήνες θητεία (εκ των 48 της τετραετίας); Μηδέν, ενώ παρέλαβαν ένα διαγωνισμό τελειωμένο και έξι σε εξέλιξη!
Στα πλωτά ασθενοφόρα τα ίδια. Βγήκε ο Πλακιωτάκης στον Ιούνιο να μας πει ότι παίρνει πλωτά για τον covid 19 Οι τουρίστες έφυγαν πριν πέσουν στην θάλασσα, ήταν έργο του 2016 και ακόμη δεν έχει ανέβει πάνω διασώστης του ΕΚΑΒ! Οι διασώστες δεν προσλήφθηκαν ποτέ, δεν εκπαιδεύτηκαν ποτέ, δεν ανέλαβαν υπηρεσία στα νησιά ποτέ. Όποιον δουλέψανε , δουλέψανε! Οι ειδικοί γιατροί που θα επιβαίνουν παρέμειναν επίσης στο χώρο των ιδεών.
Παρομοίως, στην ψηφισμένη από την Βουλή σύμβαση με τη δωρεά από το ΙΣΝ που την αλλάξανε, για να αρχίσει από την αρχή, υπέρ των Ιταλών και εναντίον της ΕΑΒ που είχε ήδη υπογράψει.
Τα ίδια συνέβησαν με την ιδιωτικοποίηση των αεροδιακομιδών που αφού έσπασαν τα μούτρα τους στην Βουλή και είπαν ότι το κάνουν μόνο για το καλοκαίρι, ύπουλα το συνεχίζουν Με τον κ.Βασιλάκη βεβαίως, βεβαίως δια του κ Χαρδαλιά και της Πολιτικής Προστασίας που έχει και αεροπλάνα για το ΕΚΑΒ και ραπανάκια για την όρεξη......

Τέλος οι συνδικαλιστές που ήταν οι αγαπημένοι των τηλεοπτικών δελτίων, παριστάνοντας την λαική δεξιά χάθηκαν γιατί έγιναν στελέχη και μάνατζερ Ο ελληνικός λαός άρχισε να αντιλαμβάνεται «Κάλλιο αργά παρά ποτέ» που θα έλεγε κι ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.