Σε καραντίνα ο Χρυσοχοϊδης
Σε καραντίνα μπαίνει ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης καθώς στο κοντινό του οικογενειακό περιβάλλον βρέθηκε άτομο θετικό στον κορονοϊό.
Όπως ο ίδιος ανέφερε με ανάρτησή του στο Facebook, μέλος του στενού οικογενειακού του περιβάλλοντος βρέθηκε θετικό στον κορονοϊό. Ο ίδιος έκανε τεστ και αυτό ήταν αρνητικό.
Ωστόσο, θα μπει προληπτικά σε καραντίνα και θα ασκεί τα καθήκοντά του εξ αποστάσεως.
Στην Ελλάδα οι "νεοφιλελεύθεροι" χρηματοδοτούνται από το κράτος. Εμείς... από εσάς ! Στήριξε την ανεξαρτησία του tvxs.gr, κάνοντας κλικ εδώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια