....

....

Φίλης Θα έχουμε επεισόδιο με Τουρκία-Θέλουν να διαπραγματευτούμε ως να χάσαμε πόλεμο


Δρ.Γιώργος Φίλης καθηγητής γεωστρατηγικής στην Σχολή Εθνικής Αμύνης (ΣΕΘΑ):

► Θα έχουμε επεισόδιο με Τουρκία ► Η Τουρκία θέλει να μας στερήσει το δικαίωμα στα 12 ναυτικά μίλια ► Ο Ερντογάν θέλει να ευτελίσει την Ελλάδα και να διαπραγματευτεί ως να έχασε πόλεμο

1 σχόλιο:

  1. Τι είπε ο Φίλης, ότι γίνεται εξωτερική πολιτική του Σαββατοκύριακου;
    Το έκοψε άραγε του μουστάκι ο Τσαβουσογλου, ή όχι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.