....

....

ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΩΝ: Επείγει η συνεργασία με την Ιατρική Σχολή για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού

 



Την επίσημη συνεργασία μεταξύ των τοπικών αρχών και της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων προτείνει η ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΩΝ- ΝΕΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ, προκειμένου να αντιμετωπισθεί το αυξανόμενο κύμα κρουσμάτων κορωνοϊού στο δήμο Ιωαννιτών.


Η άποψη της παράταξης είναι ότι πρέπει να συσταθεί μια επιτροπή αποτελούμενη από επιστήμονες πολλών ειδικοτήτων, η οποία θα παρακολουθεί την εξέλιξη του φαινομένου τοπικά και θα ενημερώνει τους πολίτες. Η ενημέρωση θα έχει κυρίως συμβουλευτικό χαρακτήρα και δεν θα υποκαθιστά τα όσα ανακοινώνονται από το κεντρικό κράτος, αλλά θα λειτουργεί επικουρικά εστιάζοντας στις ιδιαιτερότητες της περιοχής μας.

 "Πιστεύουμε ότι η κατάσταση υπερβαίνει τις δυνατότητες αντιμετώπισης από τις υπηρεσίες πολιτικής προστασίας οποιουδήποτε τοπικού φορέα και είναι πλέον έκδηλη η ανάγκη συνένωσης δυνάμεων",τονίζει η ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΟΛΙΤΩΝ.

apokaukos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.