....

....

Η ξεχωριστή ανάλυση του Γιώργου Δελαστίκ για τη δολοφονία Φύσσα και τη Χρυσή Αυγή από το αρχείο του «Κόκκινου»

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.