....

....

Κορωνοεκλογές - ΑΥΓΗ 21/10/20

 





6 σχόλια:

  1. Από που θα τα πάνε τα 1600 άτομα στην Αθήνα ;Οι συριζοπράκτορες που δίνουν πληροφορίες στην Αυγή δεν τους τα λένε καλά.Έχει τόσο κόσμο η Πελοπόννησος και η Εύβοια και δεν το ξέρουμε ; Ο ψευτοθόδωρος τους δίνει τις ειδήσεις ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εσύ, πόσα πιστεύεις ότι θα πηγαίνουν και μέχρι πόσα ειναι ασφαλές να πηγαίνουν;
    ΠΑΙΣΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι πληροφορίες είναι ακριβείς. Θα πάνε 300 από το Ναύπλιο,200 από Τρίπολη,100 από την Σαντορίνη και οι άλλοι 1000 από τα υπόλοιπα μέρη. Πάτε καλά ρε ;Εντελώς βλάκες στην Αυγή που δεν διασταυρώνουν ότι σαχλαμάρα τους λένε οι σύντροφοι από το εκαβ. Ακατοίκητο το έχετε εκεί στην δήθεν προοδευτική συμμαχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα 800 ή τα 1000 που θα παγαίνουν ειναι λίγα και ασφαλή, ή όχι;
    ΠΑΙΣΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πόσα είναι τα εγγεγραμμένα μέλη που πρέπει να έρθουν να ψηφίσουν;
    Είναι αλήθεια ότι θα προσέλθουν απο΄20 διαφορετικές εκλογικές περιφέρειες (Πελοπόννησος, Στερεά, νησιά) θα πάρουν τον ιό τους και να τον πάνε πίσω;
    Είναι αλήθεια ότι έχει βγει νόμος παράτασης της θητείας του ΔΣ;
    Είναι αλήθεια ότι οι αγωνιστές της ΔΑΚΕ έχουν κανονίσει ακόμη και λεωφορεία σε κάποιες από τις περιφέρειες για πήγαινε έλα στην Αθήνα;
    Είναι αλήθεια ότι πλαστογραφήθηκε η εκλογοαπολογιστική και δηλώνεται εγγράφως ότι έγινε συγκέντρωση 600 ατόμων στο γραφείο του Σωματείου;
    Είναι αλήθεια ότι έχει παραιτηθεί η μισή εφορευτική για να μην μπλέξει άσχημα;
    Ο ρεπόρτερ του ΣΚΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 600 αλλά κρατούσαν αποστάσεις. Να τα λέμε κι αυτά. Τι ζούμε...

      Διαγραφή

Από το Blogger.