....

....

Υπουργέ μου, είσαι βλαξ!



Αγαπητέ Απόκαυκε,

Ο υψηλότατος Υπουργός κ Βασ. Κικίλιας, θα ενοικιάσει ξενοδοχεία για φιλοξενία θετικών στον covid αλλοδαπών, προκειμένου να μην του καταλαμβάνουν θέσεις νοσηλείας, απλώς και μόνο γιατί είναι άστεγοι.

 Θεάρεστον!

Άλλος τις υπουργός, βραχύς και χολερικός, ο κ Νότης Μηταράκης (των απευθείας αναθέσεων) συνεχίζει να επαίρεται ότι μέχρι τα Χριστούγεννα θα έχει πετάξει έξω από τα ξενοδοχεία όλους τους αλλοδαπούς ΜΕ πολιτικό άσυλο, που φιλοξενούνται σε αυτά.


Η περίπτωση του εμπίπτει στην αρμοδιότητα του Μάνου Χατζηδάκη, που είχε πει σε θρασύ υπουργό του Κ. Καραμανλή του αληθινού, το ανεπανάληπτο: "ΥΠΟΥΡΓΕ, ΕΙΣΑΙ ΒΛΑΞ!"

 Η Τζοκόντα του Απόκαυκου


apokaukos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.