....

....

Γεωργιάδης: Το αντιφασιστικό συλλαλητήριο «φταίει» για την έκρηξη των κρουσμάτων

Τον «ένοχο» για την εκτόξευση του αριθμού των κρουσμάτων «ανακάλυψε» ο Άδωνις Γεωργιάδης. Φυσικά, για τον υπουργό Ανάπτυξης δεν φταίει η κυβερνητική πολιτική... αλλά οι διαδηλωτές του μεγάλου αντιφασιστικού συλλαλητηρίου έξω από το Εφετείο, ζητώντας την καταδίκη της εγκληματικής οργάνωσης της Χρυσής Αυγής.

«Σήμερα έχουμε την συμπλήρωση 14 ημερών από εκείνη τη μεγάλη συγκέντρωση έξω από το Εφετείο. Είχε προειδοποιήσει ο κ. Χαρδαλιάς και ο κ. Κικίλιας για τέτοιου είδους συγκεντρώσεις χιλιάδων ανθρώπων» ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης μιλώντας στο Mega.

Και συνέχισε: «Ήταν χιλιάδες ο ένας πάνω στον άλλον, οι περισσότεροι χωρίς μάσκα. Άρα ξέραμε ότι θα ήταν φύσει αδύνατον 14 - 15 μέρες μετά να μην έχουμε αύξηση των κρουσμάτων. Αν δεν είχαμε θα είχαν καταργηθεί όλοι οι νόμοι αυτού του ιού».

Στην Ελλάδα οι "νεοφιλελεύθεροι" χρηματοδοτούνται από το κράτος. Εμείς... από εσάς ! Στήριξε την ανεξαρτησία του tvxs.gr, κάνοντας κλικ εδώ.

Να σημειωθεί ότι τα ίδια έγραφε και το «Μακελειό» στο φύλλο της Τετάρτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.