Έχεις άφθονο χρόνο για να κάνεις τον έξυπνο κοροιδεύοντας όλους τους άλλους εκεί στο ισόγειο που κάνεις ότι δουλεύεις ενώ άλλοι τραβάνε ζόρια στο Εκαβ. Τα ξύνεις καλά τουλάχιστον ;
Ναι. έπρεπε να ξοδέψει ένα σκασμό λεφτά για να πάρει το μάθημά του.Είναι γνωστό το κόλπο. βγαίνει μια απόφαση κατάπτυστη και σίγουρα παράνομη, το οποίο τους είναι φυσικά γνωστό. Αν ο υπάλληλος δεν έχει (ήδη)γλείψει προς τη σωστή κατεύθυνση, τότε το μόνο που μένει είναι τα δικαστήρια. Για να παρει τι; το αυτονόητο (που στη συγκεκριμένη περίπτωση το είχε και πριν).¨Ολο αυτό είναι απλώς ΕΞΟΝΤΩΣΗ οικονομικά και ηθικά. Και τους αρκεί.Δεν θυμάμαι άλλη φορά να κυνηγήθηκαν άρρωστοι συνάδελφοι με γνωστά προβλήματα. ΑΡΙΣΤΟΙ.ΕΥΓΕ.
Μη στοχοποιείς (αρνητικά ή θετικά) συναδέλφους. Το πρόβλημα είναι στις συνδικαλιστικές ηγεσίες και πρακτικές, τις οποίες ακολουθούν από την ίδρυση του ΕΚΑΒ, με αποκορύφωμα την πρόσφατη Συνδιοίκηση σχεδόν παντού, που είναι περίπου θεσμοποιημένο καθεστώς... Οι συνάδελφοι έτσι έμαθαν, έτσι κάνουν (όταν τους βολεύει). Αν στα παραπάνω προσθέσει κανείς και την επιβληθείσα νοοτροπία και τρομοκρατία σε Βορρά και Νότο, είναι εύκολο το συμπέρασμα.
Έστειλε συγχαρητηριο επιστολή ο κ Κιτσόπουλος; (πρός τον Μαέστρο, όχι προς τον Μαρκάκη)
ΑπάντησηΔιαγραφήΖΚ
Έχεις άφθονο χρόνο για να κάνεις τον έξυπνο κοροιδεύοντας όλους τους άλλους εκεί στο ισόγειο που κάνεις ότι δουλεύεις ενώ άλλοι τραβάνε ζόρια στο Εκαβ. Τα ξύνεις καλά τουλάχιστον ;
ΔιαγραφήΣυνάδελφοι προσοχή μην χαλάσουμε στίς εκλογές το υπέροχο διδυμο -όπουλος+ -όπουλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου θα βρούμε χειρότερα;
Είδατε οι ανεξάρτητοι και φιλελεύθεροι και φιλεργατικοι πόση πειθαρχία δείχνουν στον Μαέστρο και τους καντηλανάφτες του;
Ούτε ένας δεν διαφοροποιήθηκε για τον ανάπηρο συναδελφο.
Αν δεν τους σταυρώστε τους, τουλάχιστον φτύστε τους... να μην βασκαθούν
ΖΖ
Ναι. έπρεπε να ξοδέψει ένα σκασμό λεφτά για να πάρει το μάθημά του.Είναι γνωστό το κόλπο. βγαίνει μια απόφαση κατάπτυστη και σίγουρα παράνομη, το οποίο τους είναι φυσικά γνωστό. Αν ο υπάλληλος δεν έχει (ήδη)γλείψει προς τη σωστή κατεύθυνση, τότε το μόνο που μένει είναι τα δικαστήρια. Για να παρει τι; το αυτονόητο (που στη συγκεκριμένη περίπτωση το είχε και πριν).¨Ολο αυτό είναι απλώς ΕΞΟΝΤΩΣΗ οικονομικά και ηθικά. Και τους αρκεί.Δεν θυμάμαι άλλη φορά να κυνηγήθηκαν άρρωστοι συνάδελφοι με γνωστά προβλήματα. ΑΡΙΣΤΟΙ.ΕΥΓΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΨάξτε τι ψηφίζουν οι αντικαταστάτες για να καταλάβετε ποιό λαμόγιο το έστησε
ΑπάντησηΔιαγραφήΖΖ
Μη στοχοποιείς (αρνητικά ή θετικά) συναδέλφους.
ΔιαγραφήΤο πρόβλημα είναι στις συνδικαλιστικές ηγεσίες και πρακτικές, τις οποίες ακολουθούν από την ίδρυση του ΕΚΑΒ, με αποκορύφωμα την πρόσφατη Συνδιοίκηση σχεδόν παντού, που είναι περίπου θεσμοποιημένο καθεστώς...
Οι συνάδελφοι έτσι έμαθαν, έτσι κάνουν (όταν τους βολεύει).
Αν στα παραπάνω προσθέσει κανείς και την επιβληθείσα νοοτροπία και τρομοκρατία σε Βορρά και Νότο, είναι εύκολο το συμπέρασμα.
Τρομοκρατία με την ανοχή της Διοίκησης και των Δ/νσεων βεβαίως-βεβαίως!
ΔιαγραφήΤελικα μονο ετσι καταλαβαινουν αυτοι.Με δικαστηρια.Ειναι ικανοι προκειμενου να βολεψουν τους δικους τους να πουλησουν και την οικογενεια τους.
ΑπάντησηΔιαγραφή