....

....

ΨΥΦΩ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΙΞΑΡΤΕΙΤΟΥΣ, ΣΤΑΒΡΟ ΣΤΟΝ ΣΤΑΒΡΟ!




ΑΣ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΕΚΛΟΓΕΣ....

Την άλλη Πέμπτη 22 Οκτωβρίου θα διεξαχθούν στην Κ.Υ οι εκλογές για το νέο 11μελες συμβούλιο του σωματίου εργαζομένων ΕΚΑΒ Αθηνών. Μια από τις προτάσεις που κατεβαίνω υποψήφιος ειναι και της Ανεξάρτητης Κίνησης Εργαζομένων μαζί  με άλλους 3 συνδυασμούς.

Καλούμαστε όλοι οι εργαζόμενοι να συμμετάσχουμε για να δώσουμε μια ακόμη μάχη για την βελτίωση των συνθηκών εργασίας, της καθημερινότητας μας, να μπουν οι στόχοι διεκδικήσεων της επόμενης τριετίας, για τον εκσυγχρονισμό του ΕΚΑΒ, την καλυτέρευση των παρεχόμενων υπηρεσιών, την αμεσότερη ανταπόκριση προς τους πολίτες, τα ασφαλιστικά, οικονομικά και άλλα θεσμικά αιτήματα, την βελτίωση των προσωπικών σχέσεων, την ανάπτυξη της συναδελφικότητας την επιστημονική προσέγγιση σε θέματα που αφορούν το επιχειρησιακό κομμάτι του ΕΚΑΒ και τις εργασιακές συνθήκες και προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοι σε κάθε χώρο.
Να σταματήσει η γκρίνια, η μιζέρια, η εσωστρέφεια και να προβληθεί το έργο του Οργανισμού που στυλοβάτες του ειναι οι εργαζόμενοι.

Να ενημερώνεται με σωστό τρόπο η εκάστοτε πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας και η κάθε Κυβέρνηση για τα αιτήματα μας και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι και το ΕΚΑΒ, είτε ειναι υπηρεσιακές, είτε θεσμικές, είτε οικονομικές.

Δεν μπορείς να συζητάς πια σε υπουργεία, πχ για την ένταξη στα βαρέα και ανθυγιεινά και να ''παίζεις'' με εκφράσεις,''κε Υπουργέ εμείς είμαστε μεσ΄στα αίματα, παίρνουμε φυματίωση, παίρνουμε κατουρημένους, κουβαλάμε από τον τέταρτο όροφο στην πλάτη, πονάει η μέση μας'', κλπ,κλπ.

Πας με στοιχεία στατιστικά για τα πάντα, πας με αριθμούς εργαζομένων με όλες τις βλάβες του σώματος που οφείλονται στην σωματική και ψυχική  καταπόνηση της εργασίας, βάζεις και φωτογραφικό υλικό αν θες να λαϊκίσεις λίγο, κάθεσαι στο τραπέζι και τα λες ακριβώς όπως ειναι. Η αλήθεια φτάνει και όχι κραυγές υπερβολής. Το ΕΚΑΒ ειναι η εμπροσθοφυλακή του Εθνικού Συστήματος Υγείας και όσοι πολεμάνε στην πρώτη γραμμή θα έχουν απώλειες πραγματικές και αυτό πρέπει να τοκίζεται με τον τρόπο που πρέπει.

Να είμαστε καλά, να μπορέσουν όσοι εκλέγουν να πετύχουν πολλά πράγματα για τους συναδέλφους, να μπει και νέο αίμα στο σωματείο για το βάπτισμα του πυρρός και να φτιάξουμε όσο μπορούμε και το παρόν και το μέλλον. Ειδικά οι νεότεροι συνάδελφοι πρέπει να έχουν ένα όραμα ότι ο εργασιακός τους βίος θα γίνει πιο ανθρώπινος και πιο ανταποδοτικός.

Να εκσυγχρονιστεί και να τροποποιηθεί άμεσα ο Οργανισμός, να αλλάξει ο αναχρονιστικός κανονισμός λειτουργίας των υπαλλήλων του ΕΚΑΒ που μόνο υποχρεώσεις μας χρεώνει και αυτές δυο και τριών δεκαετιών πίσω, μελέτη και πρόταση για κατηγοριοποίηση των περιστατικών προς όφελος των πραγματικά επειγόντων αλλά και της μείωσης της φθοράς της υγείας του εργαζομένου που θα αποδίδει καλύτερα και αμεσότερα. πρόταση για βελτιώσεις στον κανονισμό μεταθέσεων, αγορά νέων ασθενοφόρων, ΚΙΜ και μοτοσυκλετών, ΕΚΑΒ ως αποκλειστικός και δημόσιος φορέας αεροδιακομιδών με προμήθεια και νέων πτητικών μέσων ειδικά διασκευασμένων για ιατρικές διακομιδές (medevac) και άλλα πολλά που πρέπει να τα μελετήσουμε και να τα ζητήσουμε όλοι μαζί.
Εύχομαι καλή επιτυχία στον συνδυασμό μου και στους υποψηφίους του, καλή δύναμη και στους πάνω από 120 συναδέλφους που κατεβαίνουν σε αυτές τις εκλογές και από την επόμενη μέρα με συνεργασία, καλή θέληση και συναδελφικότητα να δοθεί μια αχτίδα φωτός σε όλους τους ΕΚΑΒΙΤΕΣ για καλύτερο μέλλον.

Αν κατι το θέλουμε πραγματικά θα παλέψουμε να το πετύχουμε... Καλό βράδυ.

Ο άνθρωπος μας που συνέτριψε τον εργοδότη Πρόεδρο για την συμπεριφορά που επιφύλαξε στον συνάδελφο Μαρκάκη, ο άνθρωπος που έκανε το ΔΣ καλοκαιρινό μόλις πληροφορήθηκε ως μέλος και του ΔΣ Σωματείου ΕΚΑΒ την αλητεία, ο άνθρωπος που σιωπά 35 ημέρες τώρα ενώ έχει μιλήσει η Βουλή , το Δικαστήριο, οι ιατροί έχει το θράσος να ζητά την ψήφο σας με επιχείρημα τους αγώνες του για την υγεία των συναδέλφων.

Για αυτό κι η ΣΦΗΚΑ ολοψύχως υποστηρίζει ΣΤΑΒΡΟ στον ΣΤΑΒΡΟ!




9 σχόλια:

  1. Αφού ο ευγενής υποψήφιος του εκαβ έσωσε με την ψήφο του στο ΔΣ ΑΛΗΤΗΡΙΕΣ ΥΠΌΘΕΣΕΙΣ...Ας τον ξαναψηφησουν. Άλλωστε τα γραμμάτια είναι πολλά στο χώρο του εκαβ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κείμενο έχει προτάσεις για το εκαβ.Εσεις έχετε κάτι να πείτε για το εκαβ ή περιφέρετε παντού το πρόβλημα υγείας του Μαρκάκη που λέτε γιατί δεν έχετε κάτι περισσότερο να πείτε.Φυσικά και σας είδαμε στην εξουσία του εκαβ μέχρι πριν λίγο καιρό τι κουμάσια ήσασταν αλλά τελικά ποτέ δεν αλλάζετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ενοχλεί το πρόβλημα Μαρκάκη;
    Δεν θα έπρεπε να αναδειχθεί;
    Δεν θα έπρεπε να υπάρχει αντίδραση;
    Τι δεν θα έπρεπε;
    Για όλα τα... δεν θα έπρεπε, σας έδωσε απάντηση το Εφετείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχετε να πείτε κάτι για το εκαβ κομματόσκυλα ; Ρουφιάνοι και φασιστάκια γύρω από τον περαστικό ήσασταν και θα ζείτε να τον αναπολείτε

      Διαγραφή
  4. Οι φασίστες ξεσκεπάστηκαν από το Εφετείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ΧΑ στους ενεργούς πληθυσμούς κάποτε ξεπέρασε το 10%.

    Άρα στο ΕΚΑΒ μπορέι και να ξεπέρασε τα 500 άτομα.
    Περιέργως δεν μάθαμε ποτέ κανέναν
    Άραγε που να ήταν κρυμμένοι οι πονηροί φασίστες μεν, δημόσιοι υπαλληλοι δε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το θέμα είναι ότι όλοι τους στον συνδυασμό είναι Στάβροι!
    Στάβροι και Μαυρογυαλούροι.
    Και στον Νότο και στο ενιαίο ψηφοδέλτιο του Βορρά!
    Για πρώτη φορά ενιαίο μετά από 30 τόσα χρόνια!
    Τέτοιος ήταν ο φόβος τους, που δεν επέτρεψαν δεύτερο ψηφοδέλτιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στους γνώστες της πολιτικής και συνδικαλιστικης ιστορίας του ΕΚΑΒ, ειναι γνωστό εδώ και αρκετά χρόνια η εξαφάνιση και η αφομοίωση της Πασοκικής πτέρυγας απο την ΝΔ, σε όλα τα επίπεδα.
    Σε λίγες περιπτώσεις, μια, δυο, ειναι αυτές που κρατάνε τα προσχήματα και έχουν αυτόνομη παρουσία στα συνδικαλιστικα δρώμενα, γιατί αλλιώς θα είχαν μπλεξίματα με τα κεντρικά.
    Άλλωστε η ΝΔ εχει αλώσει το ΠΑΣΟΚ και ιδιαίτερα την Σημιτική πτέρυγα, οι υπόλοιποι απλά ειναι θέμα χρόνου να ενταχθούν στη ΝΔ.
    Άρα βλέπουμε ο ταξικός και ο πολιτικός αντίπαλος ειναι πλέον σχηματισμένος και καθαρά διακριτός!
    Καμία έκπληξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο σμπίρος μου στην οδό Υγείας μου είπε, όλως εμπιστευτικά, ότι στην συνεδρίαση της εφορευτικής των εκλογών της Πέμπτης ένα εκ των μελών εκδήλωσε διάθεση παραίτησης όσο δεν εμφανιζόταν το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ Τότε παρενέβη ο Πρόεδρος TRUMP και τον διαβεβαίωσε ότι όλα είναι κανονισμένα και ότι μέχρι το μεσημέρι το ψηφοδέλτιο θα εμφανιστεί Όπως και εγινε. Σιγά μην το πιστέψουμε...

    dr Agrofylax

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.