Κολακεία και αδικία
Αδικήθηκε ο Κοντοζαμάνης. Την αδικία επισήμανε ένα γκαργκόιλ του βουλευτηρίου – που ακούει τα πάντα, σαν να ήταν ανάγλυφο τέρας στον τοίχο του καθεδρικού της Δημοκρατίας. Ο υφυπουργός Υγείας είπε μεν στη Βουλή ότι «ευτυχώς για την Ελλάδα, ευτυχώς για τους Ελληνες, στο τιμόνι της διακυβέρνησης βρίσκεται ο Μητσοτάκης, ο οποίος είναι ένας και μοναδικός». Αλλά, όπως εξηγεί το γκαργκόιλ, με το «ένας και μοναδικός» δεν λιβάνιζε τον πρωθυπουργό. Απαντούσε στον Γιαννούλη του ΣΥΡΙΖΑ που είχε προηγουμένως αναρωτηθεί: «Ποιος Μητσοτάκης ισχύει; Ο Μητσοτάκης της ΔΕΘ που είπε ότι θα προσληφθούν 4.000 γιατροί ή ο Μητσοτάκης ο σημερινός;». Εκεί κολλούσε η διακήρυξη της μοναδικότητας του πρωθυπουργού. Μόνο το πρώτο ήμισυ της δήλωσης Κοντοζαμάνη –«ευτυχώς για τους Ελληνες»– ήταν πηγαίο. Εξ ου και άδικο το «κόλαξ». Αλλο κόλαξ. Αλλο ημικόλαξ.
Στέντωρ

Δεν υπάρχουν σχόλια